August 29, 2001
On 2001-10-19 17:11, skiroy wrote:
Jo man kan onekligen undra över allt eländes elände..virus på datorn o virus på posten..dock är det så att det verkar finnas väldigt många knäppskallar i farten för tillfället.Men det där med farlig strålning av skärmen kan du nog känna dej rätt så lugn över..det var nämligen värre förut..
Dom som jobbade med datorer förr var ständigt brunbrända i fejset
Nuförtiden är det inte skämen som avger det mästa av strålningen...Inte burken hlr...Det är kablarna! Tänka bara på det virrvarr av kablar "där bak"...Måste bli en j**la strålning...
En bil avger mycket strålning p.g.a att tändstiften och/lr(gillar skriva och/lr) fördelarn...Ruskigt
October 10, 2001
On 2001-10-19 18:19, Tjoppen wrote:
Sverige kan behålla sin neutralitets status så här:1. Få tyst på Göran!!! Han kommer få oss bombade!!!
2. Gå ur EU, eftersom det räknas som en allians.
3. Här ska man juh skriva ngt, för annars ser det dumt ut...
Tyvärr sant...
EU borde kunna vara bra tycker man, men inte då. Istället för att försöka skapa en fredlig och enad värld så lägger de sig i hur gurkor ska vara böjda. -suck-
September 12, 2001
On 2001-10-19 18:21, Tjoppen wrote:
On 2001-10-19 17:11, skiroy wrote:
Jo man kan onekligen undra över allt eländes elände..virus på datorn o virus på posten..dock är det så att det verkar finnas väldigt många knäppskallar i farten för tillfället.Men det där med farlig strålning av skärmen kan du nog känna dej rätt så lugn över..det var nämligen värre förut..
Dom som jobbade med datorer förr var ständigt brunbrända i fejset
Nuförtiden är det inte skämen som avger det mästa av strålningen...Inte burken hlr...Det är kablarna! Tänka bara på det virrvarr av kablar "där bak"...Måste bli en j**la strålning...
En bil avger mycket strålning p.g.a att tändstiften och/lr(gillar skriva och/lr) fördelarn...Ruskigt
Det där med kablarna är inte strålning du syftar på utan magnetfält..
När det gäller bilar så är det så att det har blivit för mkt elektronik i bilarna som man blir utsatt för..detta gäller mest så kallade lyxbilar som har allt i el du kan "önska" dej..men men..alla män kan få prostatacancer av elfältet som finns i så gott som alla bilstolar..nämligen eluppvärmda stolar..
October 9, 2001
On 2001-10-19 18:11, Quaero wrote:
On 2001-10-19 17:37, Biters wrote:
On 2001-10-19 15:29, Vaniljflickan wrote:
GRRRRRRR! Hur ser världen egentligen ut? VA? Man vågar inte öppna mail med risk för alla virus som finns... inte nog med det... Nu vågar man knappt öppna hederliga brev som sänds med snigelposten... med risk för bakterier! Världen är sjuk. Den har blivit infekterad av bakterier och virus i alla möjliga förklädnader. Mobiltelefoner ger cancer... nu väntar jag bara på besked om att tv:n eller dataskärmen sänder ut farliga strålar som förstör ögonen eller radioapparater med skadliga ljudvågor. När ska detta ta slut? vill inte veta svaret...Asså jag fattar inte varför alla svenskar oroar sej.. sverige har alltid hållit sej neutralt.. så ingen inom detta lands gränser behöver och oroa sej...
Grejjen e den att folk vill känna nån äcklig gemenskap me amerikanarna genom att tro att folket här ska bli utsatta för dåd för att sitta i deras possition... LÄGG NER!!
Jag tycker att man bör bry sig om alla människor och jag förstår inte vad den här äckliga gemenskapen som du pratar om är. Vad är äckligt? Visst har amerikanerna sina sidor, det kan jag hålla med om, men de är ju fortfarande människor precis som alla andra. Jag önskar varken dem eller någon annan ett mjältbrandsbrev i posten. Allt är väl inte bra bara för att det är någon annan som lider?
Till att börja me försöker alla usa få me alla på deras sida mot "terrorismen" men de e inte det de hela handlar om. Grejjen e den att usa använder "ett krig mot terrorismen" som ett "lockbete" för att få me olika länder i usas aktioner för att bibehålla deras rykta som en okrossbar makt...
Krig mot terrorism e det långt ifrån när många blir drabbade som har det långt ifrån bra ställt... deras dag handlar om att skaffa mat... inte som många av våra dagar gör; skaffa spel å grejer.
Det jag mena me äcklig gemenskap, va att sverige vill komma usa nära på nått vis... att känna sej, (lr rättare sagt, vilja tro) själv träffad av terror dåd då man på samma nivå som jag nämnde..
annars delar jag dina åsikter...
August 22, 2001
On 2001-10-19 23:53, Biters wrote:
On 2001-10-19 18:11, Quaero wrote:
On 2001-10-19 17:37, Biters wrote:
GRRRRRRR! Hur ser världen egentligen ut? VA? Man vågar inte öppna mail med risk för alla virus som finns... inte nog med det... Nu vågar man knappt öppna hederliga brev som sänds med snigelposten... med risk för bakterier! Världen är sjuk. Den har blivit infekterad av bakterier och virus i alla möjliga förklädnader. Mobiltelefoner ger cancer... nu väntar jag bara på besked om att tv:n eller dataskärmen sänder ut farliga strålar som förstör ögonen eller radioapparater med skadliga ljudvågor. När ska detta ta slut? vill inte veta svaret...Asså jag fattar inte varför alla svenskar oroar sej.. sverige har alltid hållit sej neutralt.. så ingen inom detta lands gränser behöver och oroa sej...
Grejjen e den att folk vill känna nån äcklig gemenskap me amerikanarna genom att tro att folket här ska bli utsatta för dåd för att sitta i deras possition... LÄGG NER!!
Jag tycker att man bör bry sig om alla människor och jag förstår inte vad den här äckliga gemenskapen som du pratar om är. Vad är äckligt? Visst har amerikanerna sina sidor, det kan jag hålla med om, men de är ju fortfarande människor precis som alla andra. Jag önskar varken dem eller någon annan ett mjältbrandsbrev i posten. Allt är väl inte bra bara för att det är någon annan som lider?
Till att börja me försöker alla usa få me alla på deras sida mot "terrorismen" men de e inte det de hela handlar om. Grejjen e den att usa använder "ett krig mot terrorismen" som ett "lockbete" för att få me olika länder i usas aktioner för att bibehålla deras rykta som en okrossbar makt...
Krig mot terrorism e det långt ifrån när många blir drabbade som har det långt ifrån bra ställt... deras dag handlar om att skaffa mat... inte som många av våra dagar gör; skaffa spel å grejer.Det jag mena me äcklig gemenskap, va att sverige vill komma usa nära på nått vis... att känna sej, (lr rättare sagt, vilja tro) själv träffad av terror dåd då man på samma nivå som jag nämnde..
annars delar jag dina åsikter...
Människor har en förmåga att ansluta sig till gemenskap... Vi vill känna samhörighet det gör oss trygga och starka. VI mot DOM, typ.
Jag syftade inte enbart på terrorattackerna som nu ägt rum, de var bara en del i en ruskig utveckling jag tycker mig kunna urskilja. Klart vi har anledning att oroa oss... ju mer tumult som uppstår i världen desto mer överhängande är risken att även vi drabbas i någon form. Kanske inte idag eller imorgon, och kanske inte av terrorattacker... men på sikt höjs ribban för hemskheter. Man nöjer sig inte med det lilla, så enkelt är det..
February 19, 2001
GRRRRRRR! Hur ser världen egentligen ut? VA? Man vågar inte öppna mail med risk för alla virus som finns... inte nog med det... Nu vågar man knappt öppna hederliga brev som sänds med snigelposten... med risk för bakterier! Världen är sjuk. Den har blivit infekterad av bakterier och virus i alla möjliga förklädnader. Mobiltelefoner ger cancer... nu väntar jag bara på besked om att tv:n eller dataskärmen sänder ut farliga strålar som förstör ögonen eller radioapparater med skadliga ljudvågor. När ska detta ta slut? vill inte veta svaret...
Seriöst, vem bryr sig om strålning,krig,svält,robinson, idiotiska trädkramandedjurätts aktivister när det finns tjejer som "vaniljflickan" :hehe:
[Image Can Not Be Found]
j/k 😀
3 Guest(s)