July 13, 2002
Det är nått med heroes 3... men ja gillade även Diablo 2 (giftigt beroende framkallande) och C&C va kul på sin tid...
Hur kan det komma sig att Heroes4 inte kändes lika bra som 3:an, har man helt enkelt sett så många mycket bättre spel mellan dem att 4:an bara känns som ett onödigt grafiktilllägg ?
Half-Life har verkligen väcket dataspels "mod" branchen och bl.a. producerat cs...
July 17, 2002
Elias667 wrote: Det är nått med heroes 3... men ja gillade även Diablo 2 (giftigt beroende framkallande) och C&C va kul på sin tid...
Hur kan det komma sig att Heroes4 inte kändes lika bra som 3:an, har man helt enkelt sett så många mycket bättre spel mellan dem att 4:an bara känns som ett onödigt grafiktilllägg ?
Sååååå sant... Jag spelade D2 + exp igår på ett lan hos en polare. Egentligen är spelet inte så kul... Men man måste ju ha den där sista delen i sitt set. Och känslan när man väl hittar en rustning med GRÖN text... Weeiiiiiiii!
HOMM4 är nog den största besvikelse jag varit med om. Och att jag gav 500 SEK för skiten är ofattbart. Inget slår som sagt HOMM3.
November 25, 2002
November 25, 2002
1 Guest(s)