March 17, 2002
November 8, 2002
stormaz wrote: Skottkärran, jodå jag har faktiskt packat datorn på skottkärran och gnatat iväg på lan. Dock va deti nte så långt, va lan i bystugan bor kanske 50 meter därifrån....
lol ska jag säga cykeln då eller ? hehe jag tog Min miditower i handen å cyklade ner till stan haha fast ångrade mig, blev lite väl farligt, såg inget å sen så var burken stor å tung.
October 7, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=stormaz]Skottkärran, jodå jag har faktiskt packat datorn på skottkärran och gnatat iväg på lan. Dock va deti nte så långt, va lan i bystugan bor kanske 50 meter därifrån....
lol ska jag säga cykeln då eller ? hehe jag tog Min miditower i handen å cyklade ner till stan haha fast ångrade mig, blev lite väl farligt, såg inget å sen så var burken stor å tung.
Har funderat på att sy en "ryggbärsele" av kraftiga nylonband till datorn med praktiska fack (t-bord, mus, kablar), för ryggtransport fast på tåg då (fast skärmen får bo hemma då! Har konstaterat att varianten "kånka i originalkartong" går bort eftersom det är för bäkigt. Fast det stupar nog på att jag är för lat och bara har symaskin hemhemma...
June 3, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Gueno] Kondomen - Behöver jag nån motivering..? 😛 🙄
som att käka kola med papperet kvar, som att hångla med en tjej som har en plastpåse på huvet. :wide:
Som att slippa att snoppen nästan trillar av, som att betala underhåll till nån (kanske flera) som man bara var med en natt..
1 Guest(s)