June 13, 2001
JA jag har nu suttit och retat ihjäl mig ..på det nya programmet "Ouni" på Kanal 5... när jag såg reklamen för ett par månader sedan tänkte jag högt " Vilket skräp..hon som spelar Ouni måste vara typ Mi Ridell eller nåt...sååå kasst" och ack så rätt jag hade när jag idag kollade in kanal5's nya hemsida..
Här följer iallafall en lista på dom absolut kassaste skådisarna som världen råkat ut för enligt mig:
Mi Ridell (rikskass på allt)
Julia Roberts (Fruktansvärt kass får mig att må illa med sitt äckliga smajlande.)
Christopher Lambert (Highlander 1 gick bra.. men snälla .. frillan i Druids är ju bättre än honom)
Jake Lloyd (Starwars Phantom menace... Snorunge...du sabbade allt vad känslor jag hade kvar för starwars och gjorde det hela till en disneyfilm)
Haley Osment (Maken till fulare och mer irriterande unge får man leta efter ,, jag klöks över hans filminsatser... både i 6:th sense och A.I)
March 20, 2003
ouni var det sämsta jag sett på länge.
Christopher Lambert var så bra i Highlander 1 (vilket är en av de bästa filmerna ngnsin imo) så han kommer alltid vara "bra" i mina ögon hur många kalkonfilmer han än gör.
btw: "Jag jobbar inte bara på mcDonalds, jag är skådespelerska oxå"
January 28, 2003
keffing wrote: fan måste hålla med dig kotte på alla... sen så är ju inte dom där skådisarna i den där reklamen för nånting... "vill ni smaka på en
" "ja gärna" "det smakar jordgubbar/gräddglass/konkelbär" etc...
"får man ta en till?" sagt med väldigt mkt inlevelse
dom i riesens reklamer är inte nådiga heller...
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=keffing]fan måste hålla med dig kotte på alla... sen så är ju inte dom där skådisarna i den där reklamen för nånting... "vill ni smaka på en
Jag som först trodde att det bara var tyskarna som kom med sån skit och vi bara dubbade. När Campino-reklamen kom så gav jag upp hoppet för svensk reklamindustri! Jag HATAR Campino-reklamen. Det är inte ofta man vill strypa människor, men när den reklamen kommer på så vill man bara köra händerna genom TV-rutan och trycka ner de där jävla pillrena i halsen på dem så de kvävs!
-"Får man ta en till?"
-"Du kan få de jag har i handen när jag ändå kör näven genom strupen på dig!!!"
February 22, 2003
http://www.beppo.se/content/sh.....ofinal.mov
campino med den riktiga dubbningen...
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=keffing]fan måste hålla med dig kotte på alla... sen så är ju inte dom där skådisarna i den där reklamen för nånting... "vill ni smaka på en
Jag som först trodde att det bara var tyskarna som kom med sån skit och vi bara dubbade. När Campino-reklamen kom så gav jag upp hoppet för svensk reklamindustri! Jag HATAR Campino-reklamen. Det är inte ofta man vill strypa människor, men när den reklamen kommer på så vill man bara köra händerna genom TV-rutan och trycka ner de där j**la pillrena i halsen på dem så de kvävs!
-"Får man ta en till?"
-"Du kan få de jag har i handen när jag ändå kör näven genom strupen på dig!!!"
OT:
din sign Rutger, 12 år för normalsvensken, 17 år för dig? :bgrin:
November 29, 2001
MrWeizel wrote: [quote=UndaC]Keanu Reeves
Killen har ett enda ansiktsuttryck. "whoa" Stelare får man leta efter, ganska komisk att titta på dock.
Ingen förmåga att agera whatsoever.
ja, och den jäveln har tjänat över 1 MILJARD på enbart Matrix 1... skrämmande
Det är rätt sjukt, han är ju så jävla okarismatisk att man nästan får gåshud.
Att brudar tyckte (fortfarande tycker?) att han var värsta heta killen i Speed gör saken bara ännu värre.
Gollum hade fan varit en hetare pojkvän, han har iaf. en personlighet.
December 25, 2000
MrWeizel wrote: [quote=UndaC]Keanu Reeves
Killen har ett enda ansiktsuttryck. "whoa" Stelare får man leta efter, ganska komisk att titta på dock.
Vem bryr sig, jag tycker han gör sig bra i rollen. Vi är ändå inte intresserade av att han är känsligt och spelar bra, vi vill se honom flyga omkring och sedan stanna 10 minuter för lite filosofiska diskussioner för att sedan flyga vidare och spöa 150 nya elakingar.
December 15, 2002
UndaC wrote: [quote=MrWeizel][quote=UndaC]Keanu Reeves
Det är rätt sjukt, han är ju så j**la okarismatisk att man nästan får gåshud.
Att brudar tyckte (fortfarande tycker?) att han var värsta heta killen i Speed gör saken bara ännu värre.
Gollum hade fan varit en hetare pojkvän, han har iaf. en personlighet.
Gollum har väll två?
November 29, 2001
ViU wrote: [quote=MrWeizel][quote=UndaC]Keanu Reeves
Vem bryr sig, jag tycker han gör sig bra i rollen. Vi är ändå inte intresserade av att han är känsligt och spelar bra, vi vill se honom flyga omkring och sedan stanna 10 minuter för lite filosofiska diskussioner för att sedan flyga vidare och spöa 150 nya elakingar.
Jag vill se honom få stryk av ett gäng bikers beväpnade med stålrör. 🙂
Nä du, en klippdocka ala South Park hade tom. varit roligare att se på.
Visst krävs det mindre i en pajjasfilm som Matrix som blandar badkarsfilosofi med spacad action, men lite skådespelari, bara pyttelite, hade gjort sååå mycket mer drägligt att se på.
3 Guest(s)