January 6, 2002
Pim_ wrote: [quote=Schmutziger]Adam Sandler: Han är ju precis likadan i alla filmer han nånsin gjort. inte vad jag skulle kalla en karaktärsskådespelare
Jo men det är ju lika roligt varje gång oxå.......
nja, men man vill ju se olika sidor hos en skådespelare med. JAg menar de har ju som yrka att kunna gestalta olika människor.
Adam sandler är det mänskiliga beviset på Henry Fords berömda citat
"Du får välja vilken färg du vill! Bara det blir svart"
August 20, 2001
Pim_ wrote: Van Damme har gjort "Kickboxer 1" grym film som gör att man glömmer bort alla dåliga.
Och du får inte glömma bort Bloodsport och Cyborg... två underbara filmer... Fast på sista tiden har väl spänsten gått ur honom 😉
Vi kan ju lägga till alla dåliga såpaskådisar... Tex gänget från Cykelpoliserna... :spy:
Bon Jovi... Att denna killen fått chans att vara skådespelare är... ja inte vet jag
September 3, 2001
heimdal wrote:
mr. arnold har väl ingen nämt än.. han e bra tills han öppnar munnen
yo! snacka inte skit om vår arnold :arg:
http://www.fc.ufss.org/~david......ldager.jpg
:arg:
(hehehhe)
sämsta skådisarna jag har sett är steven seagal... både han o filmerna suger. Jean Claude Van Damme är inge vidare bra.. har dock några undantag, lite underhållande filmer.
Dolph Lundgren suger apa, förutom i Rocky.
Britney Spears är inget att komma med.
Kommer inte på flera nu.
September 1, 2002
Rent blä:
Reese Witherspoon,
Brudarna i Charlies Angels (Lucy Liu är dock helt ok i McBeal),
Vin Diesel,
Richard Gere,
Funkar, men är dåliga:
Salma Hayek, Denise Richards (varför agera, stå bara där och se snygga ut istället),
Jackie Chan (är jävligt charmig och cool, men han kan fan inte agera),
Med mycket mera....
June 20, 2002
heimdal wrote: alla fruntimmer i "kvinnofängelset"
👿
jag tittar på kvinnofängelset varje dag...
inte direkt för det fantastiska skådespeleriets skull kanske, men kan ändå informera om att de flesta skådisarna i den serien överträffar de flesta som nämnts i denna tråd med hästlängder...
2 Guest(s)