Världens sämsta skådisar (välkända)|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Världens sämsta skådisar (välkända)
Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
sp_UserOfflineSmall Offline
400547
August 28, 2003 - 6:21 am
sp_Permalink sp_Print

boogey wrote: [quote=heimdal]alla fruntimmer i "kvinnofängelset"

👿

jag tittar på kvinnofängelset varje dag...
inte direkt för det fantastiska skådespeleriets skull kanske, men kan ändå informera om att de flesta skådisarna i den serien överträffar de flesta som nämnts i denna tråd med hästlängder...

Har kvinnofängelset tittare? 😮
Det är ute med mänskligheten! :cy:

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 938
400630
August 28, 2003 - 9:43 am
sp_Permalink sp_Print

UndaC wrote: [quote=ViU][quote=MrWeizel][quote=UndaC]Keanu Reeves
Killen har ett enda ansiktsuttryck. "whoa" Stelare får man leta efter, ganska komisk att
titta på dock.
Ingen förmåga att agera whatsoever.

ja, och den jäveln har tjänat över 1 MILJARD på enbart Matrix 1... skrämmande

Vem bryr sig, jag tycker han gör sig bra i rollen. Vi är ändå inte intresserade av att han
är känsligt och spelar bra, vi vill se honom flyga omkring och sedan stanna 10 minuter för
lite filosofiska diskussioner för att sedan flyga vidare och spöa 150 nya elakingar.

Jag vill se honom få stryk av ett gäng bikers beväpnade med stålrör. 🙂
Nä du, en klippdocka ala South Park hade tom. varit roligare att se på.
Visst krävs det mindre i en pajjasfilm som Matrix som blandar badkarsfilosofi med spacad
action, men lite skådespelari, bara pyttelite, hade gjort sååå mycket mer drägligt att se
på.

Vad almäneten anser skiter jag fullständigt man vad jag tycker är att Matrix Reloded var en av de bästa filmerna jag sert näst efter de två ringen filmerna tät följt av Pirates of The Carabien.

Pim_ wrote: Ben Affleck, har han gjort ngt bra??

Pearl Harbor är en bra film han gjort det är nån till kan dock inte minnas vad den heter för tillfället.

heimdal wrote: sylvester stallone.. han e lite lätt "träig" om man säger så

Håller nog me dig på den punkten specielt i Rocky och Rambo filmerna som är extremt kassa och har inget som helst att komma med men Driven är nog det bästa han medverkat i även fast hans medverkan inte var nått vidare.

Pim_ wrote: [quote=Schmutziger]Adam Sandler: Han är ju precis likadan i alla filmer
han nånsin gjort. inte vad jag skulle kalla en karaktärsskådespelare

Jo men det är ju lika roligt varje gång oxå.......

Mr. Deeds och Anger Managment är nog nått av det roligast jag sett.

Gamblor wrote: Rent blä:
Reese Witherspoon,
Brudarna i Charlies Angels (Lucy Liu är dock helt ok i McBeal),
Vin Diesel,
...

...
Jackie Chan (är jävligt charmig och cool, men han kan fan inte agera),
...

Med mycket mera....

Reese Whiterspoon anses dock vara en av de mer populära skådespelarna i Hollywood inte för det finns så mycket som stöder det.- Chatlies Angwels är dock en väldigt bra film och "skådespelorskarna" är väldigt bra, Specielt Lucy som för övrigt är et riktigt bombnedslag.
XXX var en rätt bra film så är även Tha Fast And The Furious så inget ont om "Alko Bensinen" laugh .
Alla Jackie Chans filmer är bra de som inte är dubbade d.v.s. för det gör vilken stor film som helst rå kass.

Det var allt jag hade och säga.

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
400636
August 28, 2003 - 9:52 am
sp_Permalink sp_Print

boogey wrote: [quote=heimdal]alla fruntimmer i "kvinnofängelset"

👿

jag tittar på kvinnofängelset varje dag...
inte direkt för det fantastiska skådespeleriets skull kanske, men kan ändå informera om att de flesta skådisarna i den serien överträffar de flesta som nämnts i denna tråd med hästlängder...

har jag sagt att serien e dålig? NEJ. jag satt å glodde på det som fan förra omgången.. sista avsnittet aeger.

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
400744
August 28, 2003 - 1:43 pm
sp_Permalink sp_Print

The Dragon: håller endast med om det där med Teh Matrix: Reloaded... tycker att folk klankar ner alldeles för mycket på den. Den har djup överhuvudtaget och det ska man vara tacksam för... inte många hollywood-actionfilmer som har det. Att man kanske kom på det i badkaret (som Undac så fint beskriver) är väl inget bra o skylla på.
Tycker att filosofi är filosofi, även om man fick höra om teorin på en filosofilektion i skolan. Att man kan namnet på den sortens filosofi berättigar inte en (tycker jag) att kalla den för idiotisk/simpel/ytlig, osv. Temat med filmen är kanske inte så där jättenyskapande men det är definitivt i en klass för sig.
Jag tror att det är endast förhoppningarna som folk hade av filmen som gjorde att den blev dålig.
Har sett att folk tycker att filmen är sämre än första bara för att den inte är "lika djup som 1'an". Förstår mig inte på dessa människor, det är ju bara en fortsättning med samma anda!! jeje.

På resten håller jag absolut inte med. Fast and the Furious och XXX är så dåliga att man bara vill glömma bort dem. Skäms när jag måste erkänna att jag ens har sett dom. Jag avstår från 2f&2f ...vägrar ruinera mina ögon med sånt skit.

Mr.Deeds gick att rädda men Anger Management är rent bajs. Man blir för övrigt bara arg på karaktärerna under hela filmen... och slutet kompenserar knappast för den bittra stunden man fick innan. Det kanske är meningen med filmen, men då måste jag nog säga att meningen med filmen suger 😛

Charlies Änglar? ppfft.. det är sånt man ser på tv5 när man inte har något att göra.

Rocky och Rambo var bra i sina tider. All-time klassiker båda 2. Han passade rollen perfekt. Precis som Arnolds filmer... Predator, Predator 2, Commando...osv. Dom enda som inte anses vara bra är väl typ Conan barbaren...men jag personligen gillade dessa 🙂

Ben Affleck, har sina ljusa stunder men nah... det är sällan. Pearl Harbor är en film som man tror kommer att vara bra, ser den på bio, blir lite besviken och glömmer sedan. Skådisarna är medelmåttiga. Ben Affleck lyser inte direkt.
Den enda filmen jag har sett honom göra något en bra insats i är Good Will Hunting, eller nåt sånt.

Reese Witherspoon är en modefluga. Hon försöker göra så mycket pengar som möjligt så snabbt som möjligt. Senare, när hon blir 35+, kommer vi att se henne i kräm-reklamer mot rynkor. Hon är en lättroad blondin vars filmer inte kommer att underhålla länge till om hon inte förändrar sin stil/attityd.

Jackie Chan är som sagt ganska ball. Hans genombrott är filmerna han gjorde när han kom till USA tror jag. Där utvecklade han mer sin egna stil. I kina såg man samma humoristiska Jackie men där fokuseras det mer på hans fighter, vilka, även om de är bra, inte gör en bra film. Handlingen finns lixom till för att ha en ursäkt att slåss. Och som skådespelare är han väl inget att hänga i julgranen 🙂
Men han gör sina egna stunts, och därför förtjänar han respekt! kudos till gubben!

Sen har vi absoluta botten! Mexikanska och venezolanska (stavning?) såpa-stjärnor!! Dom suger så hårt att man knappt kan tro det när man ser på dem. Man sitter och kollar och kan endast tänka på hur fel dom säger allt... hur fel deras ansikte ser ut och hur opassande musik och färgstämning allt har. Bläää. Tänk er svenska såpor fast 10 ggr sämre och lamare.

Ah, The Dragon! jag menar inte att klanka ner på dig 🙂 utan din filmsmak i förstahand. Inget illa menat 🙂

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
400751
August 28, 2003 - 2:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Vill bara påpeka att Arnold inte var med i Predator 2... 😉

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
400785
August 28, 2003 - 2:57 pm
sp_Permalink sp_Print

*pwned*

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 938
400973
August 28, 2003 - 7:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Kame_boy wrote: Ah, The Dragon! jag menar inte att klanka ner på dig 🙂 utan din filmsmak i förstahand. Inget illa menat 🙂

Jag skiter fullständigt i vad du tycker om min filmsmak och jag tänker behålla den. Jag må ha en annan jämtemot samhället men det gör mig unik och det är jag stolt över 😀 8)

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
401049
August 28, 2003 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Chuck norris är fan kassast av dem alla!

Och de flesta svenska skådespelare också

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
401433
August 29, 2003 - 2:56 pm
sp_Permalink sp_Print

OMG glömt pamela andersson... mer blåst å äcklig (på senare år) person får man leta efter

inte snyggt när dom kan vila hakan på pattarna..

Janolov
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 16
401591
August 29, 2003 - 6:52 pm
sp_Permalink sp_Print

grabben i karatekid filmerna är nog det värsta jag sett

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 200
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL