March 10, 2002
MoparPower wrote: http://www.richardsandrak.com/.....Steven.htm
Är det farsan? Träna medi!
Nee det är inte hans farsa.
Sen det där om att stanna i växten. Såg ett program tidigare om honom. Vet inte om det var ett inslag på Ripley's tror nästan det. Han gick på regelbunda läkarundersökningar för att kolla så att allt stod rätt till, det gjorde det.
April 30, 2004
Orkade inte kolla på det där igen, men jag såg den när den gick förut. Riktigt äcklande.
Roligt att vara mamma & pappas egna lilla experiment..
Dehman wrote: [quote=MoparPower]http://www.richardsandrak.com/Richard%20&%20Steven.htm
Han gick på regelbunda läkarundersökningar för att kolla så att allt stod rätt till, det gjorde det.
Ofta allt står rätt till, Jag menar far hanns tryckte ju i honom anabola...
Kan inte vara nyttigt för någon i 5års åldern direkt.
Mamman är ju inte mycket bättre hon heller.
En del människor ska inte ha barn.
Utan dom bör istället låsas in i trånga utrymmen & visas upp för allmänheten som avskräckande exempel :arg:
//Kontrast
February 28, 2005
whak wrote: [quote=Starscream]hmm, visst .. han är inte gammal .. men så grov va han ju inte 😛
Ingen jag skulle vilja möta på en bakgård en sen mörk kväll när han är sisodär 16-18år. Skulle nog lägga benen på ryggen och fly fältet.
det räcker bara med att ha enn butterfly i fickan och hugga honom så är han historia...:P
March 10, 2002
Kontrast wrote: Orkade inte kolla på det där igen, men jag såg den när den gick förut. Riktigt äcklande.
Roligt att vara mamma & pappas egna lilla experiment..[quote=Dehman][quote=MoparPower]http://www.richardsandrak.com/Richard%20&%20Steven.htm
Han gick på regelbunda läkarundersökningar för att kolla så att allt stod rätt till, det gjorde det.
Ofta allt står rätt till, Jag menar far hanns tryckte ju i honom anabola...
Kan inte vara nyttigt för någon i 5års åldern direkt.
Mamman är ju inte mycket bättre hon heller.
En del människor ska inte ha barn.
Utan dom bör istället låsas in i trånga utrymmen & visas upp för allmänheten som avskräckande exempel :arg:
//Kontrast
Och det grundar du på?
July 18, 2003
whak wrote: [quote=Starscream]hmm, visst .. han är inte gammal .. men så grov va han ju inte 😛
Ingen jag skulle vilja möta på en bakgård en sen mörk kväll när han är sisodär 16-18år. Skulle nog lägga benen på ryggen och fly fältet.
Instämmer!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 9, 2005
Gilgamesh wrote: [quote=whak]Ingen jag skulle vilja möta på en bakgård en sen mörk kväll när han är sisodär 16-18år. Skulle nog lägga benen på ryggen och fly fältet.
det räcker bara med att ha enn butterfly i fickan och hugga honom så är han historia...:P
Om du kommer nära honom ja, inte så troligt. Har du sett filmen när han slår? Om inte så gör det först. Tror också det är farligt att träna en unge i den åldern så hårt. Och tänk vilken fel världsbild han får också. Poor kid. Som någon sade tidigare, vissa borde inte ha barn. Denna kille var ju extrem men det finns ju värre exempel.
1 Guest(s)