May 21, 2002
Här hoppas jag att ni tar god tid på er att titta på bilderna/läsa intervjuer osv.
Hennes namn var Varya Akulova 13-år från Ukraina som tar 350 kg i marklyft och väger själv 40 kg.
February 13, 2003
min första reaktion med.... aldrig 350 kg.. har svårt att se om man ens skulle klara 80kg om man vägde 40kg och var 13 år..
"By the time Varya was aged 9, weight about 62 lbs (29 kilograms) Varya could hold her 140 lbs (65 kilogram) mother over her head easily. By age 9 Varya could also easily lift both her parents on her back using leg strength."
"Today her best lifts include lifting a 300 lb. (140 kilogram) barbell off the ground. She can easily bench press 150 lb. (70 kilograms)"
😮 😮 😮 😮
February 23, 2004
Fackamato wrote: Man tar inte 350kg i marklyft när man själv väger 40kg.
Håller med, detta är med största sannolikhet en bluff.. Hon kan aldrig i livet ta 350kg i marklyft med sina ynka 40kg. I dagens informationssamhälle kan man fejka en jäkla massa. Skulle vara kul att hitta henne i Guiness Rekordbok
Tror ni verkligen att hon lyfter Magnus Samuelsson x 2 + lite till? Ärligt talat, det går inte ihop, hennes kroppsmassa, ålder etc. Är alldeles för små. Aldrig i livet att hon gör det.
February 23, 2004
Arne_Garflak wrote: Har ju svårt att tänka mig att hon ens drar 150kg i marklyft.
På träningsbilderna var det ju inte så mycket vikter.
Det är ju så överdrivet att ingen kan tro på det.
Ne, precis, hade hon tagit så mkt som det står hade hon fasen inte vart så spinkig. De som styrketränar själva och har gjort det länge vet att detta inte kan vara möjligt. Mission impossible, over and out.
April 30, 2004
Ramon wrote: [quote=Arne_Garflak]Har ju svårt att tänka mig att hon ens drar 150kg i marklyft.
På träningsbilderna var det ju inte så mycket vikter.
Det är ju så överdrivet att ingen kan tro på det.
Ne, precis, hade hon tagit så mkt som det står hade hon fasen inte vart så spinkig. Den som styrketränar själv och har gjort det länge vet att detta inte kan vara möjligt. Mission impossible, over and out.
Agre, det går bara inte. & Hon hade då inte mycket till muskelmassa på bilderna.
Fast det klart hon kanske har druckit bumbibjörnssaft!
..nej knappast, fattiga små löss från Ukraina som vill tjäna $$ på sin unge, kan inte ligga så mycket mer bakom.
-Kontrast
April 30, 2004
2 Guest(s)