December 5, 2001
Mind wrote: [quote=.ToL][quote=Sardaukar]Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
Magnus Samuelsson ser ju inte direkt ut så...
Magnus Samuelsson har muskler, dom andra varelserna har inga muskler, bara muskel massa...
Och skillnaden är ?
Vi har en bestämd mängd muskler, vad jag vet så finns det ingen som har tex 2 biceps.
Jag har. En på var arm.
June 28, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Mind][quote=.ToL][quote=Sardaukar]Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
Magnus Samuelsson har muskler, dom andra varelserna har inga muskler, bara muskel massa...
Och skillnaden är ?
Vi har en bestämd mängd muskler, vad jag vet så finns det ingen som har tex 2 biceps.
Jag har. En på var arm.
meh på samma arm såklart.
duh
December 31, 2001
Massa och styrka går inte hand i hand som sagt.
Sett massor av personer som ser klena ut men lyfter mer än de som är större. Och även det motsatta oxå då 🙂
Styrkelyftare bryr sig ju inte direkt om att deffa utan bulkar konstant i stället medans kroppsbyggare vill ha så lite ytsligt kroppsfett som möjligt.
December 5, 2001
Mind wrote: [quote=Sardaukar][quote=Mind][quote=.ToL][quote=Sardaukar]Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
Och skillnaden är ?
Jag har. En på var arm.
meh på samma arm såklart.
duh
May 11, 2005
Sardaukar wrote: Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
de var de mest korkade jag läst här på nh, både marcus och hans fru är starka jävlar. styrka å massa går ofta hand i hand, för att kunna bygga så där mycke muskler måste du kunna hantera tunga vikter.
June 28, 2001
toker wrote: [quote=Sardaukar]Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
de var de mest korkade jag läst här på nh, både marcus och hans fru är starka j**lar. styrka å massa går ofta hand i hand, för att kunna bygga så där mycke muskler måste du kunna hantera tunga vikter.
Du menar marKus ?
[Image Can Not Be Found]
Kolla frugan där, ser ut som hon har en jävla massa akneärr, det får man när man käkar anabola vilken hon högst troligtvis har gjort med tanke på storleken.
Stackars grabb att pumpa på henne, om man nu ens kan kalla henne för en hon.
När vi endå är inne på styrka o co: När man lyfter skrot och musklerna blir större blir muskelfästerna starkare i samma takt ?
December 5, 2001
toker wrote: [quote=Sardaukar]Dessa varelser ni postar bilder på kan ju inte lyfta mer än 50kg förrän deras muskelfästen brister.
de var de mest korkade jag läst här på nh, både marcus och hans fru är starka j**lar. styrka å massa går ofta hand i hand, för att kunna bygga så där mycke muskler måste du kunna hantera tunga vikter.
Vem är Marcus?
December 15, 2002
Mind wrote: När vi endå är inne på styrka o co: När man lyfter skrot och musklerna blir större blir muskelfästerna starkare i samma takt ?
Näe, muskelfästena behöver mer tid på sig för att hinna ikapp musklerna.
Det är därför man ska vara lite försiktig när man gör ökningar 😀
2 Guest(s)