October 27, 2001
BelGarath wrote: [quote=PaiN]Ta inte illa upp höken och belgaren, jag menar inget illa. Jag tycker bara att kombinationen: små pojkar som vill bli större och valet av musik är roande. Om nu höken redan är en stor pojke ber jag om ursäkt för min dåliga gissning. Belgaren vet jag redan hur han är. 😛
Jag är faktiskt 17 år :arg:
och jag vill inte bli större
Finns det åldergräns på Black Metal? det har jag nog missat
"Okej" whatever you say my friend. .)
och
Nej, vem har påstått det? :wide:
EDIT: *Kastar en påse respekt på Belgaren*
December 10, 2003
PaiN wrote: Ta inte illa upp höken och belgaren, jag menar inget illa. Jag tycker bara att kombinationen: små pojkar som vill bli större och valet av musik är roande. Om nu höken redan är en stor pojke ber jag om ursäkt för min dåliga gissning. Belgaren vet jag redan hur han är. 😛
Vad tusan spelar det för roll?
Måste man vara 25+ och gilla kent för att bli accepterad här eller?
Så jäkla otrevligt att börja hacka på folk sådär.
October 27, 2001
Höken wrote: [quote=PaiN]Ta inte illa upp höken och belgaren, jag menar inget illa. Jag tycker bara att kombinationen: små pojkar som vill bli större och valet av musik är roande. Om nu höken redan är en stor pojke ber jag om ursäkt för min dåliga gissning. Belgaren vet jag redan hur han är. 😛
Vad tusan spelar det för roll?
Måste man vara 25+ och gilla kent för att bli accepterad här eller?
Så jäkla otrevligt att börja hacka på folk sådär.
Det var värst... Som sagt, det var inget illa menat, nu när jag ser hur sköra ni är, ska det inte ske igen. Jag ber djupast om ursäkt. Jag är ingen representant för NH, jag uttrycker min personliga åsikt.
August 19, 2002
Ni har missat att ta upp
Stevie Wonder - songs in the key of life.
Sen finns det ju så mycket med Bowie och Queen till exempel som ligger högt på listan.
edit föfasiken:
Aretha Franklin - Amazing grace, total recordings.
Keith Jarret - Whisper not, är också fina
/uffe
December 7, 2003
Nargaroth o Burzum o grejer? Tyskt o norskt betackar jag mig för. Ska de va black metal så skare va ondska o skare va ondska så skare va (s)atan o skare va (s)atan så skare va Dark Funeral. Min röst faller på "Secrets of the black arts". Höken Nargaroths skivor lär du kunna hitta på Sound Pollution i gamla stan.
Edit: Orka censuren på detta forum alltså...
October 27, 2001
^Morbid^ wrote: PaiN ska inte snacka om att vara hård han som gillar Clayman...
Men nu tycker jag alla vi hårda djävulsdyrkare o Oboydrickare tar o ger varandra en redig bamsekram o blir kompisar igen...
Menar du att Clayman är hårda grejjor? Jag klassar på något konstigt sätt melodisk metal som mindre hårt, men det är bara jag.
Fågeln (Falcon), förlåt! Wont happen again.
Fågel nr.2 (Höke)n, bättre en varning bakom hörnet än en i ansiktet (under nicket). But still: If you were so offended, I'm deeply sorry.
Weizooo, rofl 😛
December 10, 2003
MrWeizel wrote: [quote=PaiN][quote=^Morbid^]PaiN, syftade väl snarare på att det inte är det...
Ok, måste man lyssna på hård musik för att bli accepterad av er? Så jäkla otrevligt att börja hacka på folk sådär.
HAHA
Höken: du kommer få äta upp detta LÄNGE :bgrin:
Orsakade jag kaos nu eller? 😀
3 Guest(s)