August 28, 2004
http://thelongestlistofthelong.....ng155.html
När man sitter och lanar sitter man uppe rätt länge, så det där rekordet bör ej vara svårt att slå om man ger sig fan på det.
March 10, 2003
Jag har varit uppe 52h som mest (LAN i ungdomen). Detta yttrade sig som att jag typ var hög eller nått.
Kroppen hade sitt egna liv och löd inte mina kommandon.
Världen runt om mig kändes som det gick i slow-mo de sista timmarna.
Hade en polare som klarade mer en gång (runt60h). Han fick konstiga syner och sådant.
Han blev så rädd att han gick och lade sig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 14, 2002
Har varit vaken i 3 dygn (+ nån timme) på ett lan som varade i 3 dagar. Det enda som togs in där var cola, pizza och sallader från statoil (på natten när man var hungrig :P)
Man mådde inte bra sista dagen och efter man hade sovit :bgrin:
Ska man kolla på tv under den tiden måste det iaf vara något väldigt intressant de sista 30 timmarna 😛
May 10, 2003
kmet wrote: Jag har klarat hålla mig vaken lite mer än 3 dygn på lan, men det är verkligen inget jag skulle göra om. Sista tiden hade jag svårt att stå på benen och var helt i min egen värld.
3 dygn det var som faan säker på att du verkligen var vaken så länge ja menar efter 40 timmar har man nog inte så bra koll på saker och ting :D.
November 29, 2003
Jag har varit vaken i 3dygn i stäck.
Kan säga att det är inte skojj för kroppen.
Sista dygnet kändes som en ren fylla, ganska kul iofs.
Men en rejäl påfrestning för kroppen. Slutade med att jag sommnade med kläderna på i badkaret. 🙂
Duschade och drog iväg och lanade igen. Så sov ca 10 min och drog och lanade det sista dygnet. Så på 4dygn sov jag ca 10min.
April 1, 2004
Chris64 wrote: 3 dygn det var som faan säker på att du verkligen var vaken så länge ja menar efter 40 timmar har man nog inte så bra koll på saker och ting :D.
Vaken och vaken... jag hade ögonen öppna och satt vid datorn, men enligt min polare var jag knappt kontaktbar. Kan även nämna att det slutade hos läkaren som påpekade att det var farligt och att det tog runt en månad innan kroppen var helt återställd efter att man varit uppe så länge.
Edit: Satt inte vid datorn hela tiden, var uppe rätt mycket och var i princip hög på koffein.
March 19, 2003
Tycker man blir lite hispig och konstig, typ som sånna man ser på mentalsjykhus i filmer.
Antingen dem som sitter vid de små runda borden och ritar och gungar fram och tillbaka på en icke gungbar stol eller bara sitter och stirar in i väggen typ 😛
Samt efter nått dygn så blir man övertrött så man är lite speedad.
Strange feeling i might say James.
July 19, 2001
När jag var vaken i 48h, sov 30 min och var vaken ett dygn till på Remedy 2002 började jag hallucinera. Trode alla killar som gick förbi mig höll hand. Sedan fick jag för sig att alla planerade mot något mot mig för de stirrade så...
Sedan var det någon som höll på att rullade förbi på ett stort djäfla hjul några gånger. Men han var snabb som fan för när jag sträckte på huvudet och kollade noga var han borta..
August 28, 2004
HELIX wrote: När jag var vaken i 48h, sov 30 min och var vaken ett dygn till på Remedy 2002 började jag hallucinera. Trode alla killar som gick förbi mig höll hand. Sedan fick jag för sig att alla planerade mot något mot mig för de stirrade så...
Sedan var det någon som höll på att rullade förbi på ett stort djäfla hjul några gånger. Men han var snabb som fan för när jag sträckte på huvudet och kollade noga var han borta..
Vekling. 😛
1 Guest(s)