May 17, 2002
Marcan- wrote: Folk bara klagar. Så j**la skönt med sol nu efter allt regn. Varit och badat precis. Varmaste vattnet jag badat i på länge.
Det är alltid ett tecken på att det är en bra sommar om det är så varmt i vattnet så att man inte fryser bollarna av sig när man hoppar i.
April 13, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Marcan-]Folk bara klagar. Så j**la skönt med sol nu efter allt regn. Varit och badat precis. Varmaste vattnet jag badat i på länge.
Det är alltid ett tecken på att det är en bra sommar om det är så varmt i vattnet så att man inte fryser bollarna av sig när man hoppar i.
Eller ett tecken på mycket barn som gör sitt :bgrin:
😉
May 17, 2002
Neam wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Marcan-]Folk bara klagar. Så j**la skönt med sol nu efter allt regn. Varit och badat precis. Varmaste vattnet jag badat i på länge.
😉
sant. Jag har nu i efterhand aldrig förstått varför man skulle plåga sig ned i vattnet även fast det var svinkallt...
June 20, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Neam][quote=Krqagyzzz][quote=Marcan-]Folk bara klagar. Så j**la skönt med sol nu efter allt regn. Varit och badat precis. Varmaste vattnet jag badat i på länge.
😉
sant. Jag har nu i efterhand aldrig förstått varför man skulle plåga sig ned i vattnet även fast det var svinkallt...
För att man hade så jävla kul när man badade när man var liten.
Och så var man tuff och kunde säga till alla polare hur kallt det var när man badade senast. 😉
April 13, 2004
boogey wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Neam][quote=Krqagyzzz][quote=Marcan-]Folk bara klagar. Så j**la skönt med sol nu efter allt regn. Varit och badat precis. Varmaste vattnet jag badat i på länge.
😉
För att man hade så j**la kul när man badade när man var liten.
Och så var man tuff och kunde säga till alla polare hur kallt det var när man badade senast. 😉
Eller så var man jätte tuff om man badat redan i april, knappt att isen smällt då ju. 🙄
March 21, 2003
ViperBoyy wrote: [quote=Mind]i luve da beach
i luve da NUDE beach..har undrat lite muhaa..eftersom alla e nakna då då borde man ju få ryck o *censur* runt me första bästa brud som ligger o solar lr nått?
om du inet visste det så badar inte så många ungre tjejer på nudiststränder... det är mest pensionärer så lycka till :]
Ungre kvinnor/tjejer håller till i vikar brevid de stora badstränderna och på öar 8)
2 Guest(s)