May 19, 2003
blir trött på folk som lovar saker som dom inte kan hålla. jag skulle köpa en telefon av x-per. han lovade att skicka telefonen snarast. sa att han hadde lämnat telefonen till en kompis som jobbar på posten. frågade honom ca en vecka senare om han hadde skickat telefonen, han påstår att han har gjort det. försöker kontakta honom via msn. ringde honom några dar senare och då påstår han att det är något fel på min adress och tar adressen igen för att skicka den igen. det är det sista jag hör av honom. försöker kontakta honom via msn och pm flera gånger dock utan svar. han kunde säga att han inte vill sälja telefonen eller att han inte äger en sådan. har inte sett någon telefon hitils och det har gått ca två månader. tycker detta betende är almänt omoget.
July 27, 2002
Bannad är han inte iaf.
Men han skrev i denna tråd att han sticker.
February 12, 2003
macrus wrote: Men snälla.
Om du inte har betalt var det inte så farligt, detta förekommer ofta i K&S vad jag förstått då man kan se det i trådarna ganska ofta.. "oseriös köpare/säljare" osv.
Frånig tråd blev detta nu tycker jag.
Exakt. Hade iofs varit lika löjligt om han hade pröjsat, då alla vet att man inte får hänga ut folk... PM, någon?
February 12, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=AMD_RULEZ]... PM, någon?
Han har tydligen pm:at flera ggr... inte mindre fel att hänga ut nån bara för det dock.
copulator wrote: försöker kontakta honom via pm flera gånger dock utan svar.
Ok... Men ändå... Han har inte gett ut nåt nummer?
2 Guest(s)