January 17, 2002
Måste utfärda en varning idag. Det gäller dom där Magtränings stångarna/sakerna som man trycker ihop, ser ut såhär:
----> O========O <---- En polare tränade med den igår hemma i rummet. Han satt med ena änden på golvet och andra i händerna och tryckte. Så plötsligt ger motståndet i stången vika och han skallar bordskanten framför honom och får en skallfraktur. Han fick en platta inopererad inatt och mår bra, skrattade mig halvt vettlös åt honom när jag besökte honom på sjukan
Tänkte det var på sin plats att utfärda varningen. Man vill ju inte att nån på NH ska gå å trycka in skallen medans han tränar magen :bgrin:
OBS: Den var ny dessutom...
January 17, 2002
Callister wrote: Colic : jag är förvånad att du inte lyckades skada honom på sjukhuset.
Konstigt att du nämnde det! Jag fick en oemotståndlig lust att köra rally med hans säng när jag såg hur mycket skada jag skulle kunna ådstakomma...
Nej, min otur lurar under nån sten i väntan på bättre tider 😕
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister]Colic : jag är förvånad att du inte lyckades skada honom på sjukhuset.
Konstigt att du nämnde det! Jag fick en oemotståndlig lust att köra rally med hans säng när jag såg hur mycket skada jag skulle kunna ådstakomma...
Nej, min otur lurar under nån sten i väntan på bättre tider 😕
Du
det är nog standard att tänka på olyckor när du skapar en tråd :bgrin:
July 8, 2001
PaiN wrote: Vilken smärtsam upplevelse det måste ha varit för stackarn.
johnblund tog nog hand om smärtan 🙂
påtal om hemska upplevelser: jag satt med en 15cm tjock hög av kronologiskt bokförda fakturor på jobbet idag och var ett hårstrå ifrån att tappa hela härligheten.
hjärtat satt i halsgropen ett tag där. 🙂
February 21, 2003
heimdal wrote: skadeståååånd!!!
Tänkte på det också, men den där apparaten är ju egentligen tänkt att pressa mellan händerna. Men visst är det förjävligt när inte prylar håller vad de lovar. Förresten kanske det är en amerikansk tillverkare så man kan stämma dem där eller nåt. Amerikanska stämningar är ju ett fenomen 😀
1 Guest(s)