November 26, 2002
Twinsen wrote:
Nej, för att det är fint. Behöver det finnas fler anledningar?
Nej, jag förstår precis, inte nog med att det är fint, det är praktiskt också.
Efter en vild orgie som inehöll 6 kilo smör och en motorsåg är det lättare att spola rent. 🙄
Jag måste sluta läsa irc-loggar på bash, det är inte nyttigt. :whops:
June 28, 2001
damn man, inte för att jag har lust att råka ut för något men jag har inte haft nått direkt spännande denna veckan, förmodligen kommer jag att bli påkörd när jag glider förbi motormässan på fre.
man kan även få halfulla juicepaket att explodera, låt do stå och svälla i en vecka i vären och ställ den sedan vid ett fönster och låt solen värma den.
BOFF så har man juice i taket.
September 28, 2003
heimdal wrote: [quote=zubbe][quote=Twinsen] Som tur var har jag klätt väggarna med sopsäckar
:wide:
Vad har du hållt på med?
jag tror lilla fröken twinsen har hållt på å spela in nåra färska rullar med golden-shower-fisting-wannabe-tysk-kvalitetsporr...
allt annat är otänkbart
hehe ja den var bra :hb:
February 21, 2003
heimdal wrote: [quote=zubbe][quote=Twinsen] Som tur var har jag klätt väggarna med sopsäckar
Vad har du hållt på med?
jag tror lilla fröken twinsen har hållt på å spela in nåra färska rullar med golden-shower-fisting-wannabe-tysk-kvalitetsporr...
allt annat är otänkbart
Det är tänkbart. Dock förstörde färgexplosionen hela filmen, så den kommer aldrig visas på biograferna..
August 21, 2001
fastbullit wrote: [quote=heimdal][quote=zubbe][quote=Twinsen] Som tur var har jag klätt väggarna med sopsäckar
Vad har du hållt på med?
allt annat är otänkbart
hehe ja den var bra :hb:
Jag hade blivit nervös om jag kommit hem till någon som klätt väggarna med sopsäckar..
Tänk den stackars tjej som kommer hem till killen för första gången..
Än värre om det är ett one night stand.
Den tjej som tänker nått annat än "jävlar i helvete, han tänker stycka mig" är bara pervers och rälig ju 🙂
September 13, 2002
Twinsen wrote: [quote=heimdal][quote=zubbe][quote=Twinsen] Som tur var har jag klätt väggarna med sopsäckar
Vad har du hållt på med?
allt annat är otänkbart
Det är tänkbart. Dock förstörde färgexplosionen hela filmen, så den kommer aldrig visas på biograferna..
gjorde du inga backups då?
February 12, 2003
Stupid Ass wrote: [quote=Twinsen][quote=Super-Svensson]Öh, fint med sopsäckar på väggarna?
Om det översätts till svart plast på väggar och tak, är situationen mer förståelig då?
skydd mot dåligt bordskick?
Haha...
Förresten, skulle det inte vara något att bomba bilar med? Inte på E4:an, men i min lilla grusgrop, där de är så rädda om sitt grus att man inte får köra cross...
1 Guest(s)