January 23, 2002
Fick hosta och förkylning i början av oktober, några kanske minns ett inlägg om det från mig. 🙄
Eftersom hostan i förra veckan fortfarande var kvar så gick jag till apoteket å fråga vad jag skulle ta.
Fick nån medicin som hette Noskapin, tabletter som skulle tas tre gånger om dan. De skulle inte börja verka förrän efter tre dagar.
Tog den första i fredags och har inte märkt någon effekt på hostan än, däremot har jag märkt andra effekter. 😡
Natten mellan söndag å måndag så vakna jag å hosta som en gris, gick hostande till toaletten och det sluta med att jag hostades så jag kräktes.
Sen 16.00 idag så har jag kräkts minst 8 gånger, alla gånger i samband med hostande.
Läste bruksanvisningen till medicinen eftersom jag tänkte att det kanske var biverkningar, mycke riktigt så var det biverkningar.
Jävligt bra medicin som ger biverkningar innan den hjälper mot problemet. 👿
September 13, 2002
Mind wrote: evil =)
just the way i like it.
är det receptbelagt ?
räcker det med en för att få ont i magen ?
läser man på lappen i paketet så står det att ovanliga biverkningar e bla. magknip..
å för mig räckte det med en för extrem magsmärta...
helt receptfritt btw
EDIT. jag har provat medecinen vid 2 olika tilfällen med minst ett år mellan provtilfällena, å samma resultat båda gångerna
1 Guest(s)