December 15, 2002
Tänkte bara göra Er lite uppmärksamma på att de just nu förekommer en otrevlig brottsvåg inom telefonivärlden. Har ni fått ett missat samtal från ett nummer som ni ej känner igen, var då aktsamma att ringa tillbaka. De kan bli väldigt dyrt. Gäller bla. 00826nummer & 040-382411
Nu vet ni i alla fall.
December 25, 2000
PaleRider wrote: [quote=BloodMan]ja det ringer väl upp och ber en vänta så kostar det väl 10 spänn i minuten.
Läste att det kostade 70 spänn minuten. 😮
Varierar väl från numer till nummer, det är ju inte bara en person/ett företag som pysslar med sådant och de tar olika mycket betalt.
Läste för länge sedan en artikel om detta, var tydligen stort som fan i Japan då, jag vet inte om de fått bukt med det ännu.
October 22, 2002
Men för helvete sluta posta sånna här inlägg, jag och en kille håller på och gör en deal och jag har försökt ringa honom i en timme nu utan svar, han kanske läste denna tråd och sket i att svara av rädsla??
Farbror wrote: Hahah min mobil blev snodd på DH hoppas att den **** ringer upp precis när han fyllt på med 999999kr :arg:
hahhaha .. ajjamen det var synd de....(vad var de för telefon)??
March 28, 2003
CasO wrote: Men för h*****e sluta posta sånna här inlägg, jag och en kille håller på och gör en deal och jag har försökt ringa honom i en timme nu utan svar, han kanske läste denna tråd och sket i att svara av rädsla??
Heh, är han så nervig så kanske du inte ska deala med honom
February 22, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=CasO][quote=Farbror]Hahah min mobil blev snodd på DH hoppas att den **** ringer upp precis när han fyllt på med 999999kr :arg:
hahhaha .. ajjamen det var synd de....(vad var de för telefon)??
Så att du inte råkar ha den liggandes? :bgrin:
Baaahahahaha det var roligt på så många nivåer 😀
1 Guest(s)