January 20, 2002
Tankar en del och blir nog så tills skatterna sänks. Har aldrig fått en varning. Kör nu med ett 1024bit krypterat program där även main-chatten är krypteringsskyddad. Filmbolagen får sluta ge mångmiljonsbelop till skådespelarna så dem får råd att sälja filmen för ett vettigt pris.
December 30, 2003
Cezar wrote: Tankar en del och blir nog så tills skatterna sänks. Har aldrig fått en varning. Kör nu med ett 1024bit krypterat program där även main-chatten är krypteringsskyddad. Filmbolagen får sluta ge mångmiljonsbelop till skådespelarna så dem får råd att sälja filmen för ett vettigt pris.
Precis :)...håller med till 100%
De med dymanisk ip klarar sig dem inte bättre? 😕
January 20, 2002
kwansa wrote: [quote=Cezar]Tankar en del och blir nog så tills skatterna sänks. Har aldrig fått en varning. Kör nu med ett 1024bit krypterat program där även main-chatten är krypteringsskyddad. Filmbolagen får sluta ge mångmiljonsbelop till skådespelarna så dem får råd att sälja filmen för ett vettigt pris.
Precis :)...håller med till 100%
De med dymanisk ip klarar sig dem inte bättre? 😕
Jo. Tror faktiskt det är lättare att sniffa ett fast IP. Har bara testat att sniffa inom LAN (det är lättast). Ska paste:a en liten rolig kommentar som någon/några har uttalet sig om.
Till Antipiratbyrån.
Era försök att skrämmas hedrar oss bara.
Ni kommer ALDRIG att kunna stoppa den illegala
spridningen av programvara och media på Internet.
Sådana som oss kommer ALLTID att ligga stegen före.
Använd era resurser till att sätta dit folk som tjänar pengar på detta istället, dvs personer som säljer för egen vinning.
Tycker det är ganska sant. 🙂 Det återstår ju att se hur det går för dem som har åkt fast men jag har en liten känning om att det antingen läggs ned p.g.a brist på bevis eller att straffet blir en liten bötersumma.
Tycker det är sjukt att ungdomar som tankar 1or och 0or ska få fängelse och böter medans 3 män våldtar en 13 årig flicka och går fri. Det värkar inte finnas någon moral i tingsrätten, där finns bara rätt & fel :(.
Inte fått, vill inte ha.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 20, 2002
Snorch wrote: [quote=Collateral]"Ne, det händer inte mig"
Inte mig heller, för jag vet vad jag håller på med..
Däremot alla som sitter på dchubbar (iaf publika) löper nog lite större risk att få sällskap av apb m.m. än de som använder andra saker..
Jo publika löper lite större risk men endå så är det ju ganska patetiskt att de sitter och leechar på public hubbar för att leta upp folk som sitter och tankar hem någon låt och film ibland. Det är ju dumparna och den organiserade spridningen dem vill åt väll ? Men först och främst ska dem ju åt de som tjänar pengar på detta.
1 Guest(s)