December 24, 2002
Ja är inte speciellt aktiv i detta forum sådär.. men ja har ändå fattat att man kan få varningar o bli avstängd o sånt...(vilket verka vara allas stora fasa att bli d).... Men om man blir d så e det väl bara att registrera sig på nytt med ett annat namn..?!
Så va hjälper d egentligen med att varna o stänga av folk?!?!
July 27, 2002
Loggo wrote: Ja är inte speciellt aktiv i detta forum sådär.. men ja har ändå fattat att man kan få varningar o bli avstängd o sånt...(vilket verka vara allas stora fasa att bli d).... Men om man blir d så e det väl bara att registrera sig på nytt med ett annat namn..?!
Så va hjälper d egentligen med att varna o stänga av folk?!?!
För till slut blir man IP-bannad.
December 24, 2002
Vadå koll på sånt?! om ja tex skickar från min skola.. hur ska dom då kunna tex stänga av mig utan att stänga av 5000 andra pers?!
Eller om ja har dynamiskt IP... dom lär ju knappast ringa telia o fråga efter mitt namn o address o vem som hade d IP numret vid den tidpunkten.. d e ju olagligt för den delen oxo!
August 16, 2002
Loggo wrote: Vadå koll på sånt?! om ja tex skickar från min skola.. hur ska dom då kunna tex stänga av mig utan att stänga av 5000 andra pers?!
Eller om ja har dynamiskt IP... dom lär ju knappast ringa telia o fråga efter mitt namn o address o vem som hade d IP numret vid den tidpunkten.. d e ju olagligt för den delen oxo!
så gjorde iaf swec... nån reggade sig från vår skola o blev avstängd, o så kunde ingen gå in där
July 27, 2002
Loggo wrote: Vadå koll på sånt?! om ja tex skickar från min skola.. hur ska dom då kunna tex stänga av mig utan att stänga av 5000 andra pers?!
Finns en funktion också som söker alla användare med just 1 ip. så om du loggar in med ditt acc i skolan och blir bannad så kan dom banna din ip hemma för din användare varit inloggad där.
June 28, 2001
har du dynamisk IP så kan dom ju inte spärra IP't .
vet inte om forumen stödjer Spärrning av MAC addresser, servern kanske kan fixa det.
lite jobbigt om man då säljer sitt Nic eller flyttar och någon annan får det bannade IP numret.
btw ingen som vill priv msg mig en Proxy som Funkar ?
gratis såklart.
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus][quote=Callister][quote=macrus]*ditt ip
*wannabe språkpolis fjortis med msn* 😛
Hahaha ska komma från dig.
Macrus -> larsson. - fuck the world.
Vad? fick du inte röka i skogen för mamma lr?
Kanske ska hålla oss till ämnet, men jag tror jag inte får röka för mamma i skogen igentligen eftersom hon inte skulle gilla det. Sen så röker jag inte heller så det är ingen fara.
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister][quote=macrus][quote=Callister][quote=macrus]*ditt ip
Kanske ska hålla oss till ämnet, men jag tror jag inte får röka för mamma i skogen igentligen eftersom hon inte skulle gilla det. Sen så röker jag inte heller så det är ingen fara.
Jag röker inte heller, Varför heter du "fuck the world" då? har bruden dumpat dig för nån med större vecko peng? :bgrin:
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus][quote=Callister][quote=macrus][quote=Callister][quote=macrus]*ditt ip
Jag röker inte heller, Varför heter du "fuck the world" då? har bruden dumpat dig för nån med större vecko peng? :bgrin:
Jävligt offtopic 😮
Men iaf för jag var jävligt irriterad då jag ändrade nicket och sur på vissa personer om du nu måste veta, sen har jag inte orkat ändra. Om du vill veta nåt mer får du skrika till på MSN så vi inte stör här 🙄
3 Guest(s)