February 10, 2003
Callister wrote: [quote=klaus][quote=Callister][quote=klaus]Ja,där har du rätt med.Jag lesa ganska mycket-jag har bara svårt att skriva själv-detta är mit Problem.
...so long...
Det är rätt lätt för att lära sig Tyska om man bor i Sverige och kan engelska har jag hört, men kanske inte lätt att lära sig Svenska utifrån Tyskan? 🙂
Det finns Folk som är bra på detta och det finns Folk som har tyvärr svårt med detta som jag-men i stor Sätt klara jag mig då...so long...
Har du svårt att skriva och tala eller är det bara skriva som är svårt?
Skriva är svåt för mig, den här stavningen vet du.Att Prata har jag inga Probleme med.
March 21, 2003
Callister wrote: [quote=Gueno]Inget illa menat.. 🙂
Men skulle man stava som du och jag gör så skulle vi inte vara långlivade på swec tyvärr.
Jag fick bastning i ettkör när jag var aktiv där.
Du stavar ju som en gud jämfört med andra här på forumet.
Tycker inte det märks på dig iaf, dyslexin alltså.
Jag har en släng av dyslexi 🙁 Mobba inte folk för att de inte kan stava om de har det (Kan inte hjälpa det) 🙄
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Kizo]Hur länge har man kvar sin varning egentligen?
Jag har haft min... Vet inte, men ett tag i alla fall.
Mig stör den inte, men jag är nyfiken.
Tills den som satte den tycker du inte ska ha kvar den.
dvs. så lång tid att de glömt varför du fick den.
August 16, 2002
ahm ja om vi ska on-topic nu då... tycker inte att det är så mycket varningar här på NH om man jämför med andra forum...
ta sweclockers tex, asså moderatorerna är fan dumma i huvet... var en kille som skrev en tråd i en forumdel, men fick noll svar på typ tre-fyra dagar, så han skrev en liknande tråd i en annan forumdel... killen fick en varning, båda trådarna borttagna och så fick han inte skapa fler trådar om samma sak.. nånsing...
fast whoa.nu är ju ändå skönast... där kan man svära o kalla folk fula saker o allt... jag fick en varning där efter att jag tipsat en brud om var man kan köpa valium på internet, men varningar försvinner efter en månad eller så av sig själv... fett nice
July 13, 2002
Tindy wrote: [quote=BelGarath]Jag har fått varning och blicit bannad fast det var när jag var ung och dum 😀
och det är du inte nu? 😉
Tror han försöker säga att han inte är ung längre 🙄
Jag är dock mera nyfiken på hur de (moderatorena) bestämmer hur länge man skall vara varnad. Bestäms det när varningen sätts eller tar ni bara bort den när ni känner för det?
March 14, 2004
keffing wrote: ahm ja om vi ska on-topic nu då... tycker inte att det är så mycket varningar här på NH om man jämför med andra forum...
ta sweclockers tex, asså moderatorerna är fan dumma i huvet... var en kille som skrev en tråd i en forumdel, men fick noll svar på typ tre-fyra dagar, så han skrev en liknande tråd i en annan forumdel... killen fick en varning, båda trådarna borttagna och så fick han inte skapa fler trådar om samma sak.. nånsing...
fast whoa.nu är ju ändå skönast... där kan man svära o kalla folk fula saker o allt... jag fick en varning där efter att jag tipsat en brud om var man kan köpa valium på internet, men varningar försvinner efter en månad eller så av sig själv... fett nice
Okej, nu vet man vem du är 😛 Hahah!
2 Guest(s)