November 1, 2006
Tocky wrote: Igår såg jag den värsta filmen genom tiderna, Date Movie. Inte en enda bråkdel av en sekund var ju värd att ödsla tid på. (eller carmen lyfte väl upp filmen i slutet, men that's it). Jag rekommenderar att ni håller minst ett avstånd på 20 meter från den här filmen, och för gudsskull tänkt inte ens på att se den.
Har ni några varningsråd om filmer så släng gärna in dem i tråden så att andra människor slipper samma horribla upplevelse som ni fick.
Hur???!!! Den var så kul att jag skrek av skratt samtidigt som trårarna rann ner för kinderna 😀
Vi har uppenbarligen inte samma syn på vad som är komedi 😛
Jag kommer ihåg den där scenen när de sitter på restaurang och han börjar med sitt: Yees, Yees
HAHAHAHA
December 17, 2005
Bogus wrote: Frostbiten
http://www.imdb.com/title/tt0454457/
haha den är väl inte dålig :E
Själv vet jag inte precis vilken som är sämst.. Men någon som lugnt rankas dåligt i min bok är rambo :E
October 3, 2004
2046
Och den såg jag på BIO. Har aldrig tidigare eller senare haft sådant sug att bara gå ut ur biografen. Hade jag varigt ensam hade jag lätt gått men nu var man ju flera så...
Men var ett antal andra som gick ut.
Hur den kan ha fått så bra betyg på imdb förstår jag inte. Finns en låt i soundtracket som är rätt bra, och lyckligtvis spelade dom den rätt ofta så det var det som räddade mig från att dö av tristess.
May 17, 2002
Viskningar och Rop.
Handlar om tre systrar som bor i en herrgård.
Första timmen skall en av systrarna dö och skriker konstant, efter cirka 58 minuter dör hon äntligen och allt blir tyst. En kvart senare vaknar hon till liv igen och skriker de resterande 90 minutrarna av filmen.
June 3, 2001
Tocky wrote: Igår såg jag den värsta filmen genom tiderna, Date Movie. Inte en enda bråkdel av en sekund var ju värd att ödsla tid på.
Det finns 2 filmer som verkligen är roliga... om man inte är humorbefriad. ^^
Date Movie och Borat.
ewert wrote: Kung Pow: Enter the Fist
Brutalt dålig film...
Brutalt kul film.. om man har lite humor.
Snorch wrote: Sämsta filmen på sistone måste vara Adam and Eve, j**la sexualupplysningsfilm tamefan..
Öhh.. va?
Visst det var ingen höjdare men att kalla den "sexualupplysningsfilm" var att ta i.
Det här är däremot tidernas värsta skräp.
http://www.imdb.com/title/tt0190332/
Å att den vann 4 Oscar fattar jag inte!
Ingen speciell, men i stora drag 90% av de filmer som Chuck Norris, Sylvester Stallone, Arnold Swartzneger (Stavning) eller Van Damme medverkar i är enligt min mening värsta skräpet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 10, 2004
Hej! Storm!
http://www.imdb.com/title/tt0446476/
Filmen suger i från början till slut. Vad ska man ha för filmsmak ifall man gillar den här!? Har inte mött någon som gillat den än:)
Andreas
January 7, 2006
ilg@dd wrote: Ingen speciell, men i stora drag 90% av de filmer som Chuck Norris, Sylvester Stallone, Arnold Swartzneger (Stavning) eller Van Damme medverkar i är enligt min mening värsta skräpet.
Med tanke på vilka du räknar som dåliga skådespelare, är jag förvånad att du inte nämner Steven Seagal 😉
Även om jag tycker Under Siege är hyfsad underhållning, trots om det inte är världens mest realistiska film.
Jag får nog återkomma med sämsta filmen jag sett, jag har inte sett alla filmer i Sagan om Ringen-triologin än 😉
June 23, 2006
CoLiC wrote: http://www.imdb.com/title/tt0329774/
Utan tvekan, jag har aldrig sett nått kassare.
Tunga vapen och häftiga bilar kan inte vara dåligt.. bra mycket bättre än många många filmer iaf
August 2, 2001
Det beror väll på hur man värderar. Vissa filmer är ju bra bara för att de är så usla. Tex. Commando med Arnold Schwarzenegger. De har en viss lekfullhet och det är meningen att de ska vara B.
Andra filmer är bara ruttna rakt igenom, typ Pearl Harbor eller xXx2. Filmer som försöker vara så otroligt seriösa men misslyckas och bara blir pinsamma.
August 11, 2005
nXsty wrote: Det beror väll på hur man värderar. Vissa filmer är ju bra bara för att de är så usla. Tex. Commando med Arnold Schwarzenegger. De har en viss lekfullhet och det är meningen att de ska vara B.
Andra filmer är bara ruttna rakt igenom, typ Pearl Harbor eller xXx2. Filmer som försöker vara så otroligt seriösa men misslyckas och bara blir pinsamma.
Håller med. Arnie är inte ute efter någon oscar när han spelar in (nästan alla) sina filmer, till skillnad från de som är efter den men misslyckas...
Upptäckte igår att sagan om ringen trilogin är rätt usel och att forrest gump är rätt bra... 😛
December 15, 2002
http://www.imdb.com/title/tt0116705/
Så dålig att man vill spy på den, amerikansk feel good när den är som sämst.
January 20, 2002
ilg@dd wrote: Ingen speciell, men i stora drag 90% av de filmer som Chuck Norris, Sylvester Stallone, Arnold Swartzneger (Stavning) eller Van Damme medverkar i är enligt min mening värsta skräpet.
Aj aj aj...
Commando, Terminator, Predator, Cliffhanger, Rambo.
😛 😛 😛
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]Ingen speciell, men i stora drag 90% av de filmer som Chuck Norris, Sylvester Stallone, Arnold Swartzneger (Stavning) eller Van Damme medverkar i är enligt min mening värsta skräpet.
Med tanke på vilka du räknar som dåliga skådespelare, är jag förvånad att du inte nämner Steven Seagal 😉
Även om jag tycker Under Siege är hyfsad underhållning, trots om det inte är världens mest realistiska film.
Jag får nog återkomma med sämsta filmen jag sett, jag har inte sett alla filmer i Sagan om Ringen-triologin än 😉
Sorry, glömde bort Steven Seagal.. Det är ju också en sån där tomte som får en film att bli totalt ointressant.
Appropå Sagan om ringen, så är det väl ingen höjdare som film i mina ögon, men jäklar vad snygga mäktiga landskap det är i de filmerna.. Dom ska för övrigt ses på BIO, med en sjujäkla stor duk om det ska vara nån mening med det.
Cezar wrote: [quote=ilg@dd]Ingen speciell, men i stora drag 90% av de filmer som Chuck Norris, Sylvester Stallone, Arnold Swartzneger (Stavning) eller Van Damme medverkar i är enligt min mening värsta skräpet.
Aj aj aj...
Commando, Terminator, Predator, Cliffhanger, Rambo.
😛 😛 😛
Jodå, första Rambofilmen var helt ok..
Ninja Mission skall enligt en bekant vara fruktansvärt dålig, han var statist i den.. Själv har jag aldrig sett den.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
ilg@dd wrote: Appropå Sagan om ringen, så är det väl ingen höjdare som film i mina ögon, men jäklar vad snygga mäktiga landskap det är i de filmerna.. Dom ska för övrigt ses på BIO, med en sjujäkla stor duk om det ska vara nån mening med det.
Nej de ska ses med egen projektor och ett bra högtalarsystem i hemmet.
De ska dessutom vara HD-upplösta och förlängda.
Jag har sett 1:a och 2:a filmen på bio och tyckte de var rätt kassa, men när jag nu såg om dem tyckte jag de var mycket bättre.
1 Guest(s)