November 21, 2005
January 14, 2002
Någon hade en fest eftersom hennes päron var bortresta vad jag hörde, var en kompis kompis kompis kompis om ni förstår 😛
Slutade med att huset var smockat med folk(över 100st) då kanske bara 30 var bjudna. Krukor porslin och massa annat hamnade på golvet och en halvtimma efter jag kom så stormade polisen in och alla blev utslängda, senare på bussen så ville inte busschaffisen köra någon av oss 30-45st som skulle med, så det var bara att börja knata den milen hem.
En annan dum sak var på nyår 03-04 tror jag det var.
Några kompisar och jag var påväg hem sent inpå natten (morgonen kanske) och vi smällde en massa raketer och smällare, + att någon kom på idén om att smälla av en 200kr bombrör (eller vad dom heter) i en busskur.
Den skulle iaf skicka upp en stor kula i luften och smälla några tiotal meter upp. Busskuren var av en modell med "rundat" tak så kulan som skulle upp i luften slungades rakt ner i backen och smällde.
February 21, 2003
vakna i en blodig säng efter en en blöt natt på vattenfestivalen back in the days...
å sen morsans vrål då man kommer upp bakis å inte riktigt vaken
å sen efter det till akuten för att konstatera att man visst bidde knivhuggen i ryggen i ett "litet" slagsmål man hamnat i... (rakt i skulderbladet, så man hade lite tur där osså :bgrin: )
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
August 23, 2001
studenten 2000, slog sönder ett 3*5m stort skyltfönster med bara händerna, blev akut till sjukhuset för lagning sedan de stora glasbitarna skurit sönder högerhanden mer eller mindre totalt. Men kommer inte själv ihåg att jag gjort det :bgrin: Men såret finns ju kvar som bevis...
February 12, 2002
På pdol för några år sedan så fick jag för mig att jag var vrålhungrig och jag blev aldrig mätt hur mycket jag än åt.. Måste ha slagit slint nån stanns. Var iaf redigt berusad.
Vad jag kunde utröna så åt jag minst 2 super skrov, 2 stora hamburgare och snacks under loppet av 3 timmar. sen slockna jag och vaknade upp av att mina kompisar hade hittat rätt på mig och försökte få mig från resturangen där jag satt på en stol med en stor pöl spya runt hela bordet.
Blev halvt bärd hem till tälten och där dumpad i förtältet så jag inte skulle stinka ner elelr spy inne i tältet.. (De var iaf de bästa som kunde hända just då för morgonen efter så var det skönast temp i förtältet än inne i bastun ;))
Igår var väl en liten incident också, såg en nära kompis gå några tiotal meter framför mig men hörde inte när jag ropa så jag bestämmer mig för att springa dit och hoppa upp på hans rygg. Lyckas svinga armarna runt hans hals så jag träffar läppen och spräcker denna. Han böjjer sig fram och gurglar lite blod å hinner som inte fatta vad som hänt innan hans kompis flyger på mig som trodde jag var nån våldsutövere mot hans kompis då. Jag som inte insett att min kompis blöder och att den andra inte kännt igen mig var mest orolig för att hamna i snön när vi började brottas, så brottades tillbaka och slängde bort han från mig. För todde ju allt var på skojj.. Ser sen att han blöder. Men han lyckas förklara för den andra sen så kunde vi bara skratta åt eländet. 🙂
February 7, 2006
February 7, 2006
October 6, 2003
Hände igår:
Jag och en polare var på väg hem från en uteställe vi spenderat kvällen på. Efter att vi missat bussen så var vi tvungna att gå hem. Efter ett tag blir vi båda akut pissnödiga och bestämmer oss för att läcka vatten vid en mur mitt i Slussen (Centrala Stockholm). Vad är det inte vi ser, jo en Pikébuss med 4 arga poliser inuti. De hoppar ut och börjar skrika på oss men jag kan på något sätt behålla lugnet (Läs, dygnrak av all sprit) och lyckas prata oss ur situationen och vi kom undan med en varning.
Haha 😀
August 7, 2001
När jag låg i lumpen så var kom gick jag tillbaka med en från krogen. Dyng rak som han var så fick han för sig att pissa i logementet men dom som låg och sov övertalade han att pissa i en flaska och sen däckade han. Eftersom jag kom in med honom lite dyngrak så fick jag gå och tömma flaskan.
På vägen mötte jag en person som jag visste hade rejäl bacillskräck.
Så jag tänkte att jag skulle ge honom flaskan och sen säga att det var kiss i den innan han skulle dricka och sen att han skulle få panik.
Men det blev lite fel... Jag gav honom flaska och sa "här ta lite grogg". Det var bara det att en annan person som stog bredvid snabbt som fan tog flaskan ur näven på mig och tog en klunk.
Jag vrålade "fan det är piss!" och slog undan flaskan som flög och skvätte ner halva korridoren med piss. Ögona på han som drack blev lika stora som fotbollar.
Alla vek sig dubbla av garv. Till och med han som drack garvade. 😀
July 14, 2003
dree wrote: Världens bästa historia!
:)R :)R :)R :hb: :hb: :spy:
Mitt bidrag blir nog när jag var på krogen och blev lite för slirig så jag somna sittandes inne på toan, sen när jag vaknar så fattar jag inte att jag är på krogen utan jag tror att jag är hemma så när jag kommer ut i "stora rummet" där det är pissoar osv. och det är massa folk så frågar jag, men vafan gör ni här?? Jag ska ju gå och sova! Då var jag inte riktigt vid mina sinnes fulla bruk :bgrin:
April 3, 2006
Drog i mig 9 öl på en fest viket helt klart är för mycket för mig. Under kvällen blev jag mer och mer inåtvänd... det enda jag kunde tänka på var nämligen en låt jag hade lyssnat på innan jag gick på festen, nåt med Mobb Deep där de säger "It's a war going on outside..."
Till sist brinner det i skallen på mig, jag vräker mig upp från stolen jag sitter på, vrålar föregående citat och springer mot ytterdörren. Misslyckas att få upp den (lås kan vara komplicerade även innifrån i storfyllan) och kastar mig i stället mot en radom-dörr till vänster som visar sig vara toan. Låst även där. Upprörd av detta misslyckande fortsätter jag härja tills 2 pers lyckas hålla fast mig och lugna ner mig. Senare fixar jag strul med en tjej som redan var upptagen, den som har festen tycker då att jag har haft roligt nog och slänger ut mig. Försöker komma in på krogen men nekas och går till slut hem.
3 Guest(s)