Värsta saken som hänt på en fest?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Värsta saken som hänt på en fest?
Johan-
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 210
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 1, 2006 - 11:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad är det värsat som ni har sett, eller varit med om på en fest?
Alltid lite småskoj att höra lite historier.

beta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1736
1029098
April 1, 2006 - 11:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Har hänt något nyår att jag varit "färdig" redan vid 20-tiden 😎

Quarzi
Member
Medlem
Forum Posts: 2716
1029107
April 2, 2006 - 1:56 am
sp_Permalink sp_Print

Någon hade en fest eftersom hennes päron var bortresta vad jag hörde, var en kompis kompis kompis kompis om ni förstår 😛

Slutade med att huset var smockat med folk(över 100st) då kanske bara 30 var bjudna. Krukor porslin och massa annat hamnade på golvet och en halvtimma efter jag kom så stormade polisen in och alla blev utslängda, senare på bussen så ville inte busschaffisen köra någon av oss 30-45st som skulle med, så det var bara att börja knata den milen hem.

En annan dum sak var på nyår 03-04 tror jag det var.
Några kompisar och jag var påväg hem sent inpå natten (morgonen kanske) och vi smällde en massa raketer och smällare, + att någon kom på idén om att smälla av en 200kr bombrör (eller vad dom heter) i en busskur.
Den skulle iaf skicka upp en stor kula i luften och smälla några tiotal meter upp. Busskuren var av en modell med "rundat" tak så kulan som skulle upp i luften slungades rakt ner i backen och smällde.

Hub
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 816
1029109
April 2, 2006 - 5:30 am
sp_Permalink sp_Print

Fått med mig något hem som man kanske inte är så stolt över... Det är nog fanimej det värsta som hänt mig...

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
1029110
April 2, 2006 - 5:46 am
sp_Permalink sp_Print

Dancevalley 2005 nar himlen oppnade sig och forvandlade hela omradet till ett enda stort lerbad.

Annars maste man val sjalvklart relatera till Hub's problem... eller varfor inte nar polaren borjade hosta blod efter dalig hojt?

tiggre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 739
1029112
April 2, 2006 - 6:53 am
sp_Permalink sp_Print

vakna i en blodig säng efter en en blöt natt på vattenfestivalen back in the days...

å sen morsans vrål då man kommer upp bakis å inte riktigt vaken

å sen efter det till akuten för att konstatera att man visst bidde knivhuggen i ryggen i ett "litet" slagsmål man hamnat i... (rakt i skulderbladet, så man hade lite tur där osså :bgrin: )

P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64

Bjornsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1910
1029113
April 2, 2006 - 7:06 am
sp_Permalink sp_Print

studenten 2000, slog sönder ett 3*5m stort skyltfönster med bara händerna, blev akut till sjukhuset för lagning sedan de stora glasbitarna skurit sönder högerhanden mer eller mindre totalt. Men kommer inte själv ihåg att jag gjort det :bgrin: Men såret finns ju kvar som bevis...

M0rbid
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 692
1029122
April 2, 2006 - 8:44 am
sp_Permalink sp_Print

Hum, ett nyår så blev man lite för kalas och lägenheten blev fullsmockad med folk 70-80st
var inte mycket helt dagen efter 😛

på vägen hem från krogen en kväll ochblir nerslagen, 2 tänder gick sönder och en bruten käke, det är nog dom 2 värsta saker som hänt 😛

jensa_morini
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 367
1029136
April 2, 2006 - 9:42 am
sp_Permalink sp_Print

Pratade telefon med en polare....var ganska rejält packad snubblade å trillade ner för en trappa å vaknade dagen efter bakis och totalt mörbultad.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
1029147
April 2, 2006 - 10:04 am
sp_Permalink sp_Print

På pdol för några år sedan så fick jag för mig att jag var vrålhungrig och jag blev aldrig mätt hur mycket jag än åt.. Måste ha slagit slint nån stanns. Var iaf redigt berusad.
Vad jag kunde utröna så åt jag minst 2 super skrov, 2 stora hamburgare och snacks under loppet av 3 timmar. sen slockna jag och vaknade upp av att mina kompisar hade hittat rätt på mig och försökte få mig från resturangen där jag satt på en stol med en stor pöl spya runt hela bordet.
Blev halvt bärd hem till tälten och där dumpad i förtältet så jag inte skulle stinka ner elelr spy inne i tältet.. (De var iaf de bästa som kunde hända just då för morgonen efter så var det skönast temp i förtältet än inne i bastun ;))

Igår var väl en liten incident också, såg en nära kompis gå några tiotal meter framför mig men hörde inte när jag ropa så jag bestämmer mig för att springa dit och hoppa upp på hans rygg. Lyckas svinga armarna runt hans hals så jag träffar läppen och spräcker denna. Han böjjer sig fram och gurglar lite blod å hinner som inte fatta vad som hänt innan hans kompis flyger på mig som trodde jag var nån våldsutövere mot hans kompis då. Jag som inte insett att min kompis blöder och att den andra inte kännt igen mig var mest orolig för att hamna i snön när vi började brottas, så brottades tillbaka och slängde bort han från mig. För todde ju allt var på skojj.. Ser sen att han blöder. Men han lyckas förklara för den andra sen så kunde vi bara skratta åt eländet. 🙂

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
1029164
April 2, 2006 - 10:52 am
sp_Permalink sp_Print

En gång blev jag inte full 🙁

cybercola
Medlem
Forum Posts: 189
1029181
April 2, 2006 - 11:39 am
sp_Permalink sp_Print

rökte maja(sista och första gången..) och strula med festens innehavares tjej :bgrin: ... då var jag inte poppis..

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
1029206
April 2, 2006 - 12:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Never drink and drive... :hrm: [-X

cybercola
Medlem
Forum Posts: 189
1029245
April 2, 2006 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Bogus wrote: Never drink and drive... :hrm: [-X

nää, jag minns ju allt hur det slutade wink

Bärz
Member
Medlem
Forum Posts: 2735
1029369
April 2, 2006 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Hände igår:

Jag och en polare var på väg hem från en uteställe vi spenderat kvällen på. Efter att vi missat bussen så var vi tvungna att gå hem. Efter ett tag blir vi båda akut pissnödiga och bestämmer oss för att läcka vatten vid en mur mitt i Slussen (Centrala Stockholm). Vad är det inte vi ser, jo en Pikébuss med 4 arga poliser inuti. De hoppar ut och börjar skrika på oss men jag kan på något sätt behålla lugnet (Läs, dygnrak av all sprit) och lyckas prata oss ur situationen och vi kom undan med en varning.

Haha 😀

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
1029379
April 2, 2006 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

När jag låg i lumpen så var kom gick jag tillbaka med en från krogen. Dyng rak som han var så fick han för sig att pissa i logementet men dom som låg och sov övertalade han att pissa i en flaska och sen däckade han. Eftersom jag kom in med honom lite dyngrak så fick jag gå och tömma flaskan.
På vägen mötte jag en person som jag visste hade rejäl bacillskräck.
Så jag tänkte att jag skulle ge honom flaskan och sen säga att det var kiss i den innan han skulle dricka och sen att han skulle få panik.

Men det blev lite fel... Jag gav honom flaska och sa "här ta lite grogg". Det var bara det att en annan person som stog bredvid snabbt som fan tog flaskan ur näven på mig och tog en klunk.
Jag vrålade "fan det är piss!" och slog undan flaskan som flög och skvätte ner halva korridoren med piss. Ögona på han som drack blev lika stora som fotbollar.
Alla vek sig dubbla av garv. Till och med han som drack garvade. 😀

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
1029679
April 4, 2006 - 2:05 am
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: Världens bästa historia!

:)R :)R :)R :hb: :hb: :spy:

Mitt bidrag blir nog när jag var på krogen och blev lite för slirig så jag somna sittandes inne på toan, sen när jag vaknar så fattar jag inte att jag är på krogen utan jag tror att jag är hemma så när jag kommer ut i "stora rummet" där det är pissoar osv. och det är massa folk så frågar jag, men vafan gör ni här?? Jag ska ju gå och sova! Då var jag inte riktigt vid mina sinnes fulla bruk :bgrin:

Klingon
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 19
1030556
April 7, 2006 - 9:17 am
sp_Permalink sp_Print

Drog i mig 9 öl på en fest viket helt klart är för mycket för mig. Under kvällen blev jag mer och mer inåtvänd... det enda jag kunde tänka på var nämligen en låt jag hade lyssnat på innan jag gick på festen, nåt med Mobb Deep där de säger "It's a war going on outside..."

Till sist brinner det i skallen på mig, jag vräker mig upp från stolen jag sitter på, vrålar föregående citat och springer mot ytterdörren. Misslyckas att få upp den (lås kan vara komplicerade även innifrån i storfyllan) och kastar mig i stället mot en radom-dörr till vänster som visar sig vara toan. Låst även där. Upprörd av detta misslyckande fortsätter jag härja tills 2 pers lyckas hålla fast mig och lugna ner mig. Senare fixar jag strul med en tjej som redan var upptagen, den som har festen tycker då att jag har haft roligt nog och slänger ut mig. Försöker komma in på krogen men nekas och går till slut hem.

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
1030577
April 7, 2006 - 9:45 am
sp_Permalink sp_Print

Värsta är väl en fest en bekant hade. Det kom dit objudna gäster som försökte sno en massa grejor. Och nu snackar vi inte cd skivor eller videoapparater utan soffor och andra diverse tunga saker.

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
1030630
April 7, 2006 - 11:50 am
sp_Permalink sp_Print

Spydde som en häst över en kompis badrum, längesen nu.. men de va ett nasty jobb för mig dagen efter 🙁

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 454
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL