Värsta saken som hänt på en fest?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Värsta saken som hänt på en fest?
Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
sp_UserOfflineSmall Offline
1030648
April 7, 2006 - 12:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm...
Förutom att druckit mig redlös, spytt ner mig, hamnat på foto som hela stan fick tag i och fått stryk på samma kväll är det rätt lugnt.

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
1030860
April 8, 2006 - 9:03 am
sp_Permalink sp_Print

hot är väll det värsta som har hänt mig. fast jag känner mig sällan rädd för en person som blivit sur och hotar alla för att han har druckit förmycket (och knappt kan stå upp) 🙂

polka
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 41
1031153
April 9, 2006 - 10:20 am
sp_Permalink sp_Print

Kastade mobilen i en liten sjö och fick åka polisbil samma kväll. Det är det värsta och förhoppningsvis förblir det så.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
1031155
April 9, 2006 - 10:28 am
sp_Permalink sp_Print

Det värsta ever... det var igår/natten till idag.

Hånglade med "fel" tjej.
Kommer att generera feta problem i framtiden..
FAN OCKSÅ att man bara tänker med televinken.
:arg:

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
1031169
April 9, 2006 - 11:31 am
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Det värsta ever... det var igår/natten till idag.

Hånglade med "fel" tjej.

Vadå? Var det inte tjejen du beställde alltså?

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
1031173
April 9, 2006 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

Kul kul...

Det är inte kul med probläääm. cry

Tancoll
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 11
1128358
April 2, 2007 - 11:04 am
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Dancevalley 2005 nar himlen oppnade sig och forvandlade hela omradet till ett enda stort lerbad.

Haha.

Har sett på DVDn och det ser lite jobbigt ut faktiskt. 🙂

Josey Wales
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 561
1128383
April 2, 2007 - 12:24 pm
sp_Permalink sp_Print

En midsommarfest i en sommarstuga utanför Gävle i slutet av det glada 80-talet urartade en del.

Rätt som vi satt där och grillade och drack sprit i godan ro så kom en dyngrak helt okänd människa instövlande och började stjäla sprit och skrika och gorma. I början så skrattade vi väl mest och tänket att han får väl ta en grogg, men allt eftersom han inte ville ge sej av så steg iritationen och när han välte grillen med kött och allt så brast det och folk blev helt vansinniga.

Det slutade med att vi band den stackars fan med ett hopprep och släpade ut honom i skogen där han bands upp i ett träd, det kunde ju ha varit ett lagom straff men naturligtvis var det något snille som inte höll med utan tog av karln hans byxor och kalsonger och stoppade in en ölflaska i aschlet på honom.
Efter det så avlägsnade vi oss från platsen och så vitt jag vet så hänger han där än idag.

Malkovic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 257
1128387
April 2, 2007 - 12:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Josey Wales wrote: En midsommarfest i en sommarstuga utanför Gävle i slutet av det glada 80-talet urartade en del.

Rätt som vi satt där och grillade och drack sprit i godan ro så kom en dyngrak helt okänd människa instövlande och började stjäla sprit och skrika och gorma. I början så skrattade vi väl mest och tänket att han får väl ta en grogg, men allt eftersom han inte ville ge sej av så steg iritationen och när han välte grillen med kött och allt så brast det och folk blev helt vansinniga.

Det slutade med att vi band den stackars fan med ett hopprep och släpade ut honom i skogen där han bands upp i ett träd, det kunde ju ha varit ett lagom straff men naturligtvis var det något snille som inte höll med utan tog av karln hans byxor och kalsonger och stoppade in en ölflaska i aschlet på honom.
Efter det så avlägsnade vi oss från platsen och så vitt jag vet så hänger han där än idag.

hahahahaha

Kan inte direkt minnas att någat illa hänt som jag fått lida för länge men spytt ner sig och gjort bort sig har även jag gjort, men kan inte direkt säga att jag skäms för det 😎

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1839
1128393
April 2, 2007 - 1:00 pm
sp_Permalink sp_Print

massa slagsmål och jävelskap

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
1128402
April 2, 2007 - 1:47 pm
sp_Permalink sp_Print

För att göra en lång historia kort.
En polare har födelsedagsfest, är lite folk där, inte allt för många.

2st "oinbjudna" är där(det var chill ett tag tills det hände nåt), en av deras X var där och en polare hade sex med henne. Slutar med tjaffs och sen att snubben drar. Kommer sedan tillbaka några timmar senare med kanske 10pers. De bara knatar in, ja det var ju inte preics låst så. Vi säger åt dom att dra och att dom inte är välkommna och tjaffset är igång. Han som hade haft sex med han snubbens X kommer och snackar lite. Slutar med ett slagsmål i köket på kanske 10-20pers. Slutar med att dom drar till slut. När dom väl dragit kastar dom sönder ett antal glasrutor med tegelstenar som låg utanför. Jävla nötter. Fegisarna hade pepparspray(KÄRRINGAR!) och knogjärn. En polare fick åka in till sjukan, men det var väl ingen större fara ändå.

Fan så köket var förstört, helt sjukt.
Är väl bland det värre jag varit med om. Men mycket skit har hänt på fyllan.

Josey Wales wrote: En midsommarfest i en sommarstuga utanför Gävle i slutet av det glada 80-talet urartade en del.

Hahahaha det där tar nog priset.
Helt rätt. 😉

Niklas.Andersson
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 164
1128420
April 2, 2007 - 2:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag måste få dra en historia som jag har läst .

2 killar i visby under tornering-spelen eller vad det nu heter.

Dom sitter på en krog och dricker och dricker tills dom inte vet vad dom heter.

En av killarna vaknar upp i en säng bredvid en tjej, fet som fan, och ful som stryk , och letar efter sina kläder och nu upptäcker att det är kladdigt i sängen. Hela sängen är full med skit.

Han sliter på sina byxor och sin tröja som är rena på golvet springer ut i korridoren och skriker . Hans kompis vaknar upp i ett annat rum bredvid en lika härlig kvinna. Dom sticker iväg till krogen och gör samma vända igen. Denna gång kommer dom här 2 kvinnorna till krogen och säger ni glömde dom här , och ger över skitiga kalsonger.

Gelica
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 109
1128464
April 2, 2007 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Nyår 06-07 när min stövlar blev stulna.

Sen för något år sedan när min mp3 och mina pengar blev stulna.

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
1128467
April 2, 2007 - 7:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjaaa, för 2 veckor sen när jag hade slutat på mitt jobb i Dulbin. Hade lite avskedsfest och en polare hade en annan polare över som var gaddare. I fyllan får man ju för sig lagom roliga ideer, och jag frågar om jag inte kan få en gaddning som present för att jag ska dra. Sagt och gjort får jag en gaddning på foten där det står "TÅR" och det är en pil ut mot varje tå.
Samma kväll har jag tydligen bokat 5 flygbiljetter till barcelona med ryanair och rakat in ett luffarschack i bakhuvudet.

Var lite surt när man fick raka av allt hår dagen efter och sen ringa till ryan för att tjaffsa i flera timmar för att få avbeställa biljetterna... gaddningen har jag tyvärr kvar och vet fan inte vad jag ska göra med, och inte är den snygg heller.

beta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1736
1128470
April 2, 2007 - 7:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni wrote: Tjaaa, för 2 veckor sen när jag hade slutat på mitt jobb i Dulbin. Hade lite avskedsfest och en polare hade en annan polare över som var gaddare. I fyllan får man ju för sig lagom roliga ideer, och jag frågar om jag inte kan få en gaddning som present för att jag ska dra. Sagt och gjort får jag en gaddning på foten där det står "TÅR" och det är en pil ut mot varje tå.
Samma kväll har jag tydligen bokat 5 flygbiljetter till barcelona med ryanair och rakat in ett luffarschack i bakhuvudet.

Var lite surt när man fick raka av allt hår dagen efter och sen ringa till ryan för att tjaffsa i flera timmar för att få avbeställa biljetterna... gaddningen har jag tyvärr kvar och vet fan inte vad jag ska göra med, och inte är den snygg heller.

Haha, har inte din morsa lärt dig att man inte ska rita på kroppen? För isf vet du varför nu. 😀

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1128475
April 2, 2007 - 8:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Det värsta men mindre roligt är när man vaknar upp dagen efter och hör att någon bekant tagit sitt liv..

edit: tyckte jag kände igen tråden, den är ju mer än ett år gammal..

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
1128481
April 2, 2007 - 9:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Niklas.Andersson wrote: Jag måste få dra en historia som jag har läst .

2 killar i visby under tornering-spelen eller vad det nu heter.

Dom sitter på en krog och dricker och dricker tills dom inte vet vad dom heter.

En av killarna vaknar upp i en säng bredvid en tjej, fet som fan, och ful som stryk , och letar efter sina kläder och nu upptäcker att det är kladdigt i sängen. Hela sängen är full med skit.

Han sliter på sina byxor och sin tröja som är rena på golvet springer ut i korridoren och skriker . Hans kompis vaknar upp i ett annat rum bredvid en lika härlig kvinna. Dom sticker iväg till krogen och gör samma vända igen. Denna gång kommer dom här 2 kvinnorna till krogen och säger ni glömde dom här , och ger över skitiga kalsonger.

Märks att den inte är påhittad, för alla tar väl med nerbajsade underkläder till krogen?

Nevil
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 662
1128524
April 3, 2007 - 10:02 am
sp_Permalink sp_Print

Hmm.. Värsta som hänt..

Vaknat en dag efter 2 veckors festande i somras (2006) o ser att stans kändaste alkis, en bråkstake (sysslar med båda piller o pulver) sitter i soffan o sover.. samtidigt som 2 hälleforsare (Inte spec populära här i Filipstad) sitter o sover i soffan.. lyckades dock få ut allihopa.. Med en sjuhelvetes baksmälla.. ^^

Btw.. Hade haft sex me en polares X samma natt.. han vart inte så glad efter han fick reda på de.. ^^

Gelica
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 109
1128528
April 3, 2007 - 10:10 am
sp_Permalink sp_Print

beta wrote: Har hänt något nyår att jag varit "färdig" redan vid 20-tiden 😎

Ja eller när du spyr och inte stänger bildörrar? 😉

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1128533
April 3, 2007 - 10:28 am
sp_Permalink sp_Print

Det finns en hel del roliga historier, vissa kan man berätta, vissa tillåter inte reglerna att man återger embarassed

Men bland det värsta måste dock vara den gången vi började att festa, för att sluta 6 veckor senare.

Vi som höll igång dessa 6 veckorna har en minneslucka mellan mitten av januari till början av april.

Vi gjorde av med en jefla massa hembränt och vanlig alkohol...

Och alla blev skitsjuka när festen tog slut...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 431
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL