Värsta saken som hänt på en fest?|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Värsta saken som hänt på en fest?
Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
sp_UserOfflineSmall Offline
1128534
April 3, 2007 - 10:29 am
sp_Permalink sp_Print

Fjortis fest i förorten, bara nasister som rörde sig runt omkrin (förutom alla fjortisar) kan väl ha rörtsig mellan 55-65personer, slutade med att en kille fick åka till sjukhus efter det att han tänkte spöa alla 55-65personerna för att han tyckte att vi var fula 🙂 dock slutade det hela med han killen sitteri rullstol nu, förlamad från halsen och ner =(

jag är dock oskylldig eftersom att jag var en av de kloka som gick därifrån innan de smällde =/

Edit:

måste ju bara tillägga den gången på nyårsafton 03/04 när vi var hemma hos polarens brorsas kompis (snurrigt?). Då vare en kille som sköt in en liten raket i ett inglasat växthus så att glasrutan gick sönder, varpå killen som bor där kommer ut med 1 sko ner för trappen, brallorna nere vid knäna å felknäppt skjorta och skriker "VA FAAAN!?? VET DU VA GURKORNA KOSTAR ELLER!?" på något sluddrig svenska 😛 haha de minnet släpper jag alldrig 😀 hahaha

kappy
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 249
1128541
April 3, 2007 - 11:02 am
sp_Permalink sp_Print

Combat wrote: dock slutade det hela med han killen sitteri rullstol nu, förlamad från halsen och ner =(

🙁 fyfan för sånt.

Men iaf, det var en galen fest hos en kompis, där det kom alldeles för många objudna. var säkert 100-200 pers där. Såklart så kommer polisen, går in i huset, och säger till alla att gå ut och så. Dock jävligt svårt med 150 gravt berusade människor eh? 🙂

Men smarta som de var, så skiter de ju i att låsa dörrarna på polisbilen, så alla som är utanför, fyller bilen och börjar hålla på 🙂 poliserna märker ju heller inget.

Tyvärr så slutade den festen dagen efter att grejer hade snotts av något gäng för tiotusentals kronor 🙁

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1128601
April 3, 2007 - 2:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Kan berätta om ett litet partaj som blev en smula genant för mig.

Jag lyckades med följande:
Laga polarens stereo, någon fick den suveräna iden att hälla en vodka med cola på skivspelaren, så jag rengjorde hans storebrors dyra pick up med ett tändsticksplån, jag hade kvar blåmärket i en vecka, men det funkade kalas...

Senare så pissade jag från balkongen, spydde från balkongen, skulle ut till polarna som var utanför på en nyrenoverad (säger man så?) lekplats med tillhörande trädgård.

På en sträcka av 20 meter lyckades jag riva 4 nyplanterade träd, välta en lekstuga, ha sönder 1 bänk och spy ner bordet som tillhörde bänken...

På vägen tillbaka så upptäckte jag att en massa grannar tittade ut och undrade var det var för dårar/huliganer på deras gård, då började jag sjunga, eller rättare sagt skråla...

När jag ett halvår senare hälsade på denna killen igen, så sprang jag på en av grannarna som började asgarva när han såg mig...

Det tog visst en vecka för Svenska Bostäder att återställa lekplatsen embarassed

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
1128634
April 3, 2007 - 4:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Hur fan lyckas man välta en lekstuga? 🙄

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1128635
April 3, 2007 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Hur fan lyckas man välta en lekstuga? 🙄

jag var en "smula" stor på den tiden, och tar man ca 160 kg som kommer i 180 och som är helt lelös så är det inte mycket som stoppar. embarassed

4fun
Member
Medlem
Forum Posts: 2162
1128874
April 4, 2007 - 7:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Roligaste jag har hört är av en kompis som gjorde gjorde lumpen.

De var 12 pers som hade haft en övning i trollhättan och sedan hade fredagkväll ledig för att sedan åka hem lördagmorgon.

De kommer in på en krog eftersom alla 12 är mer eller mindre rakade ser de lite "läskiga" ut. När de kommer in så kommer det fram 3 personer och visar ett harkors och säger något "kul att se nya medlemar i våran klubb".

Kompisen: "Hur många poäng behöver du för att vara med i eran klubb?"
Nazisten: "Vad fan menar du med det?"
Kompisen: "Säg inte att jag måste förklara det för dig..."

Sedan kan ni ju tänka vad som hände... Men vad jag skrata när jag hörde den här historan.

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
1128889
April 4, 2007 - 9:03 pm
sp_Permalink sp_Print

jag har inte varit med om några allvarliga saker än...fast jag dricker inte så mkt kanske 1 gång i månaden och då blir det bara några bärs.
har bara blivit för full 2 ggr och då snackade jag bara om skumma grejjer och satte mig i centrum av trädgården vi var vid och började dilla med någon tjej...den andra(eller första) gången drog jag med nyktra polare och bowlade och började komentera min polares tjejs behå...inte att rekomendera

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1128892
April 4, 2007 - 9:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaknat på morgonen efter en kväll/natts hårt krökande/gökande, tittat på damen bredvid och funderat över vart hennes snygga dotter tagit vägen. Kan väl inte vara möjligt att jag följde med den där hem.
Det är inte bra att supa bort glasögonen vill jag mena.

*Edit*
Iofs inte på en fest, men dock i samband med hejdlöst festande.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Fenix
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 767
1129017
April 5, 2007 - 12:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Värsta fyllesaken man fått med sig hem var en stor kaktus som jag hade plockat ur krukan och stoppat i min innerficka 😛

Tråkigaste händelsen var när vi blev inbjudna till en kompis kompis i Lerum och det slutade med att en annan kompis åkte på stryk och fick sina glasögon förstörda.
Sen var vi på fest på nån klubb i götet med en massa negrer och polarn var tvungen att klämma en negress på rumpan. Eftersom jag var nyktrast var det naturligtvis jag som fick skiten för det 😛

Dreas
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 166
1129822
April 9, 2007 - 8:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Hej! Blev ganska full på en fest som jag och ett par kompisar ordnat, en kompis börja bråka lite med en annan kompis till mig och jag gick imellan! Den ena kompisen gick medans den andra stod kvar och skrek och dryga sig! Efter ett tag slog det slint i huvudet och jag skallade av näsbenet på han:( Mådde ganska dåligt ett par dagar efter det! Blev ingen polisanmälan eller nåt som tur var!

Andreas

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
1129839
April 9, 2007 - 10:23 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: När jag låg i lumpen så var kom gick jag tillbaka med en från krogen. Dyng rak som han var så fick han för sig att pissa i logementet men dom som låg och sov övertalade han att pissa i en flaska och sen däckade han. Eftersom jag kom in med honom lite dyngrak så fick jag gå och tömma flaskan.
På vägen mötte jag en person som jag visste hade rejäl bacillskräck.
Så jag tänkte att jag skulle ge honom flaskan och sen säga att det var kiss i den innan han skulle dricka och sen att han skulle få panik.

Men det blev lite fel... Jag gav honom flaska och sa "här ta lite grogg". Det var bara det att en annan person som stog bredvid snabbt som fan tog flaskan ur näven på mig och tog en klunk.
Jag vrålade "fan det är piss!" och slog undan flaskan som flög och skvätte ner halva korridoren med piss. Ögona på han som drack blev lika stora som fotbollar.
Alla vek sig dubbla av garv. Till och med han som drack garvade. 😀

Väldigt många som råkat ut för det verkar det som.

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
1130197
April 11, 2007 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

En snutpatrull har letat efter mig

Drog omkull på moppen i fyllan.

Fått springa genom ett bostadsområde

Blivit skallad mitt på stan efter att jag gick fram till ett gäng och sa att dom var jävla bonnraggare. Inget jag minns fick höra det sen.

Hamnade i bråk, kom två killar och en tjej mot mig.
Tjejen sa att jag hade tafsat på henne, hade aldrig sett henne förrut. Fick skjuts hem av vakterna.

Rök ihop med en vakt på krogen en gång.
Fick åka polisbil hem.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1130223
April 11, 2007 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: En snutpatrull har letat efter mig

Drog omkull på moppen i fyllan.

Fått springa genom ett bostadsområde

Blivit skallad mitt på stan efter att jag gick fram till ett gäng och sa att dom var j**la bonnraggare. Inget jag minns fick höra det sen.

Hamnade i bråk, kom två killar och en tjej mot mig.
Tjejen sa att jag hade tafsat på henne, hade aldrig sett henne förrut. Fick skjuts hem av vakterna.

Rök ihop med en vakt på krogen en gång.
Fick åka polisbil hem.

:worship:

//Andreas

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
1130240
April 11, 2007 - 7:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Dreas wrote: Hej! Blev ganska full på en fest som jag och ett par kompisar ordnat, en kompis börja bråka lite med en annan kompis till mig och jag gick imellan! Den ena kompisen gick medans den andra stod kvar och skrek och dryga sig! Efter ett tag slog det slint i huvudet och jag skallade av näsbenet på han:( Mådde ganska dåligt ett par dagar efter det! Blev ingen polisanmälan eller nåt som tur var!

Andreas

uhhh jobbigt, är du en sån som blir aggresiv av alcohol? har en kompis som tar det lungt med att fricka då han utan direkt anledning ofta blir aggressiv av lite för mkt dricka. ganska jobbigt att ha kul när man släpar på en full polare som vill slåss med allt och alla :), så illa är det inte men han blir sur och känner att han skulle behöva slåss lite?

TERdON
Member
Medlem
Forum Posts: 2919
1130272
April 11, 2007 - 9:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm, det värsta som jag varit med om minns jag inte. Mina kompisar gör det däremot. Jag ska tydligen ha blivit lite väl full, försvunnit åt odefinierat håll och hittats däckad på en toalett några timmar senare. Ingen vet vad jag gjorde under tiden däremellan, allra minst jag själv...

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
1134249
May 1, 2007 - 12:18 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: Hamnade i bråk, kom två killar och en tjej mot mig.

Jo, tjejer kan få för sig en hel del kul saker när de är uppbackade av stora starka killar. :arg:

Stod i ett öltält och filosoferade får nått år sedan, plötsligt smäller det till i min axel och en tjej ligger där nere på backen med sin utspilda öl över sig, även delvis över mig. Hon ställer sig upp och jag förväntar mig ju nästan en ursäkt för att hon kommit springandes och spilt öl över mig men istället till min förvåning så blir hon råförbannad på mig för att jag hade knuffat omkull henne. Där stod jag brevid ett bord och hade knappt rört mig en milimeter...

Så, jag surnar till och bara snäser av henne och dissar henne. Hon vandrar iväg och jag trodde det var slut med det. Några minuter senare kommer hon med två killar som ska lära mig ett och annat.

Nu slutade det inte så, men det var tanken som räknas... Hatar sånna där tjejer.

scoc
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 158
1134713
May 3, 2007 - 10:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Kusinen fick bilen vält upp på dess sidan utav ett gäng norrmän under skärtorsdag (är väl något man bara firar i Norge.).. (var en gammal volvo..)

Själv är jag väl rätt osocial, så mig händer det inte mycket. 😉

HomeBurneR
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 262
1134791
May 4, 2007 - 1:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Skärtorsdagen firar man flitigt i en liten håla i Värmland där jag är ifrån så det är inte bara i Norge 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 443
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL