December 11, 2002
Snorch wrote: [quote=Joni^]begravd levande eller att bli instängd i ett rum som fylls sakta sand
Ähh då hinner man ju bygga lite sandslott och sånt så det är nog inte så farligt..
Värre om de bara sa poff så var det fyllt med sand..
eeeh jo eller hur när det bara är torr jävla sand som på stranden som bara flyter. neee tror inte det
March 14, 2001
Joni^ wrote: [quote=Snorch][quote=Joni^]begravd levande eller att bli instängd i ett rum som fylls sakta sand
Ähh då hinner man ju bygga lite sandslott och sånt så det är nog inte så farligt..
Värre om de bara sa poff så var det fyllt med sand..
eeeh jo eller hur när det bara är torr j**la sand som på stranden som bara flyter. neee tror inte det
Nänä okej da.. men mycke värre om de sa poff så var rummet fyllt och man sitter helt fast i all sand..
November 9, 2002
min morfar va nära på o drunkna...
han sa att d va förjävligt att hålla andan, men när han väl "gav upp" o "andades" in vattnet, så va d underbart att slippa hålla andan...
så helt obehagligt e d nog inte
straffades inte folk förr (länge sen) i nån slags stol där en stor skruv lååååångsamt vreds in i nacken :cy:
August 27, 2003
Det måste vara en kombination av allt.
Du är inlåst i en liten mörk låda utan ljus, samtidigt som råttor äter på dig vatten strömmar in. Du är givetvis ensam och du känner hör håret börjar brinna. Väggarna på lådan börjar dra ihop sig samtidigt som du brinner i håret (elden tar förövrigt slut på allt syre i lådan så du kvävs sakta men säkert) vattnet når upp till ögonbrynen och du har flyttat till de sälla jaktmarkerna. Sen måste det ta minst 5 dygn innan du dör också så det blir riktigt smärtsamt
Det där lär väl änna suga hårdast?
March 14, 2001
HuGGe wrote: Det måste vara en kombination av allt.
Du är inlåst i en liten mörk låda utan ljus, samtidigt som råttor äter på dig vatten strömmar in. Du är givetvis ensam och du känner hör håret börjar brinna. Väggarna på lådan börjar dra ihop sig samtidigt som du brinner i håret (elden tar förövrigt slut på allt syre i lådan så du kvävs sakta men säkert) vattnet når upp till ögonbrynen och du har flyttat till de sälla jaktmarkerna. Sen måste det ta minst 5 dygn innan du dör också så det blir riktigt smärtsamt
Det där lär väl änna suga hårdast?
Ja de där tar nog priset rejält.. 🙂
February 1, 2002
Få huvudet nerdoppat i en toastol medans resten av kroppen brinner + att man blir ihjälknullad av ett glödande spett i röven, och detta ska ske "5 feet down" i en trång kista.
Genom att läsa lite här har jag kommit fram till att det vore ett otrevlig sätt att ljuset på 🙂
February 3, 2003
När någon drar ut dina naglar, skär sönder dina ögon med fina snitt och drar med knivar längs med insidan på dina armar samtidigt som en annan kniv skär av dina hälsenor och sedan slänger dig i en bassäng full med alkohol.. Låter dig förblöda till döds samtidigt som alkoholen svider och dränker dig.
Sätt jag skulle vilja dö på är väl hoppa från ett flygplan med lite tjocka kläder på så man inte fryser ihjäl... Man hinner nog tänka igenom en del innan man slår i backen.
Brinna hade jag nog kommit 2:a efter det första jag skrev...
October 24, 2002
Mind wrote: [quote=bjorne]Drunkna ska väl vara en av de "skönaste" sätten att dö på?
Skulle inte vilja dö som mynt-förfalskaren kring 1700-talet (tror jag) som enligt myten skrek i två dygn innan han tillslut dog.
kan du förklara lite mer ingående hur han dog ?
Jag vet faktiskt inte speciellt mycket om det, men var väl typiska sortens tortyr där man skär och har sig.
5 Guest(s)