January 13, 2004
Snorch wrote: Ihjäll knullad.. undrar om det är ett plågsamt sätt att dö på?
edit: nä usch de va ett sjukt sätt..
edit: himmel.. sida 3 är nog den sjukaste forumtrådssidan jag nånsin läst 😕 Det känns som tråden börjar urarta, men det är bara härligt! :bgrin:
Mitt bidrag: Att bli påsatt i skitan av en åsna så att ringmuskeln och tjocktarmen spräcks samtidigt som man långsamt krossas av dess tyngd. Man kan inte andas pga av trycket och när tillräckligt många revben brutits kan de inte hålla emot trycket, så lungorna kollapsar och man hinner lida in i det sista innan även hjärtat går sönder av tyngden. Just som man dör hinner åsnan dessutom tömma.
August 27, 2001
Ramla igenom isen på en sjö, och isflaken glider igen ovanför en... samtidigt som man ser folk som försöker få bort isflaken.. och hjälpa dig, till utan nytta.. =/
Bluäää.....
Usch... nä... detta var fan ingen bra start på morgonen... Dags att springa till kaffe maskinen och dricka sig full av endorfiner. =)
January 13, 2004
Dimension Zero wrote: hmm ja det finns en massa olika sätta att dö, men en grejj som säkert är en hemsk tortyr är:
Helt blodfyllt ollon, och sen tar man ett helt nytt papper och drar i skåran....resultat: papercutt!
AJ! säger jag bara 😮
:cy: Get it out of my head!! :cy:
February 17, 2004
Boomhauer wrote: [quote=Dimension Zero]hmm ja det finns en massa olika sätta att dö, men en grejj som säkert är en hemsk tortyr är:
Helt blodfyllt ollon, och sen tar man ett helt nytt papper och drar i skåran....resultat: papercutt!
AJ! säger jag bara 😮
:cy: Get it out of my head!! :cy:
Jo jag vet, så fort man tänkt sig smärtan, så försvinner det inte ur skallen :banghead:
April 10, 2003
Totyr i en så lång tid att när du väl dör så kommer det att vara din högsta önskan som går i uppfyllelse.
Eller drunkna samtidigt som någon kemikalie bränner sig in i märjen brinnande.
Bli misshandlad till döds under en längre period och folk bara tittar som står och gör ingenting eller ignorerar dig.
October 22, 2002
Tindy wrote: I ett madrasserat rum, inte tjockt madrasserat, utan bara madrasserat så att du inte kan ta livet av dig.
Helt ensam utan mat/vatten/toalett, helst med Coldplay eller någon annan snyftmusik i bakgrunden hela tiden.Fyfan, jag skulle hellre bita av pulsådern.
Den är riktigt jobbig! usch säger jag..
May 11, 2002
December 11, 2002
Stupid Ass wrote: min morfar va nära på o drunkna...
han sa att d va förjävligt att hålla andan, men när han väl "gav upp" o "andades" in vattnet, så va d underbart att slippa hålla andan...
så helt obehagligt e d nog intestraffades inte folk förr (länge sen) i nån slags stol där en stor skruv lååååångsamt vreds in i nacken :cy:
hahahaaa du har tittat för mycket på the world is not enough!!! :bgrin:
4 Guest(s)