June 5, 2004
ok den här då: Stå fast asfalterad i marken och ha en ångvält åkandes över en så sakta så det tar 1h innan hela kroppen är mosad.
Och benen bryts ur led eftersom man står så att knäskållarna tar emot och knäcks...
Off topic: Ville bara gratta Molex för den enda av hans trådar jag sett som inte blivit låst...
Fungerar lite som ett systemså man kan se vilka trådar han har skapat, kollar bara efter ett hänglås. (Sorry offtopic)
May 17, 2002
azN- wrote: ok den här då: Stå fast asfalterad i marken och ha en ångvält åkandes över en så sakta så det tar 1h innan hela kroppen är mosad.
Och benen bryts ur led eftersom man står så att knäskållarna tar emot och knäcks...Off topic: Ville bara gratta Molex för den enda av hans trådar jag sett som inte blivit låst...
Fungerar lite som ett systemså man kan se vilka trådar han har skapat, kollar bara efter ett hänglås. (Sorry offtopic)
det är lugnt, du svimmar av smärtan långt innan den hinner komma till några vitalare delar.
June 28, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=BelGarath]Gå på en britney spears konsert
nog för att de kanske inte är en dröm, men att man skulle dö av det vore skummt.
Däremot Kraftwerks konserter, där har det sagts att de har så djup bas så att folket närmst scen burkar spy efter ett tag.
jasså, jag tycker inte det är mkt bas alls i kraftwerks låtar.
btw, jag vill fortfarande veta hur i helvete myntförfalskaren som nämdes tidagre dog !
May 17, 2002
Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=BelGarath]Gå på en britney spears konsert
nog för att de kanske inte är en dröm, men att man skulle dö av det vore skummt.
Däremot Kraftwerks konserter, där har det sagts att de har så djup bas så att folket närmst scen burkar spy efter ett tag.
jasså, jag tycker inte det är mkt bas alls i kraftwerks låtar.
Det vara bara något jag läste i någon tidning.
December 15, 2003
Myntförfalskare: finns flera, vet ej vilken han tänkte på, finns en som fick ihällt smält guld i käften men han dog direkt, en annan fick äta sina mynt, tog väl några dagar innan han dog precis som han som låg som pålägget i en sandwich mellan två skivor medan dom stadigt lade på småsten ovanpå tills han inte orkade dra ett andetag mer.
Finns en hel del fruktansvärda dödsfall genom världhistorien men man kan ju betänka att mycket handlar väl om man är förberedd eller inte, tex man blir långsamt ihjältorterad, då har man ju "tid" att förlika sig med sitt öde, värre är väl situationer som tex man hoppar fallskärm och när man ska rycka i snöret så funkar inte skärmen....
Annars är väl bara det mänskliga makabra fantasin som säger stopp om man skall fundera ut sätt att dö på.
September 28, 2003
1.
denstore wrote: Ensam.....
ja ensam, att veta att ingen gillar en, det finns ingen man känner, dem som vet vem du är hatar dej, ingen som kommer bry sej om du dör, inget att leva för.
2.
Tindy wrote: I ett madrasserat rum, inte tjockt madrasserat, utan bara madrasserat så att du inte kan ta livet av dig.
Helt ensam utan mat/vatten/toalett, helst med Coldplay eller någon annan snyftmusik i bakgrunden hela tiden.
den är rätt illa också
men att törsta ihjäl under 1ans situation måste vara värst
April 10, 2003
Tindy wrote: I ett madrasserat rum, inte tjockt madrasserat, utan bara madrasserat så att du inte kan ta livet av dig.
Helt ensam utan mat/vatten/toalett, helst med Coldplay eller någon annan snyftmusik i bakgrunden hela tiden.Fyfan, jag skulle hellre bita av pulsådern.
Skulle tycka det var värre om du har en tvångströja och The Happy Happy Joy Joy song går i replay konstant i bakgrudnen.
August 7, 2001
det var en jag läste om för länge sedan som dog på en sträckbänk... dom vevade sakta tills han blev invalid sen låste dom in honom i ett rum hängandes i taket rättvänd... innan dom hängde upp honom hällde dom kokande vatten över honom... där kan man snacka om plågsam död..
December 18, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister]Det är sjukt vad människor gjort med varandra i Historian.
jo, usch för tortyr, det där med att testa hur länge man kan plåga en person innan han dör är verkligen hel wierd, tänk att bli kokt sakta..
Kokt sakta? hummm... antingen kokar det väl eller så kokar det inte! 🙂
Eller menar du att man kokar först fötterna sen fortsätter de med knäna osv.... :bgrin:
August 14, 2001
Callister wrote: Det var iofs inte heller så länge sen människan gjorde något så dumt heller.
Andra världskriget, utförde hemska experiment på judar, kolla hur länge de kunde överleva i vatten, testa hur länge det tog innan trumhinnan sprängdes. Och mycket mer!
säkerligen en otroligt gammal tråd, men skit samma, räcker med att ta sig till något komunistland så är det väl inga problem att hitta tortyr, såg nåt program om Nordkorea t.ex. mkt trevligt, eller nä, va ju inte det, typ hade någon specialkanna av något slag som öppnade magstrupen i halsen och hälde i 10l vatten eller vad det var, rann ju bara rakt igenom på nåt sätt, å va väl lite annan misshandel med, hängandes i armarna i ett rum några dygn med vatten typ upp till halsen eller vad det var.. finns mycket sånt..
detta kanske kan bli en härlig verklighet även i detta underbara land om alla går och röstar på Vänsterpartiket komunisterna och fortsätter med demonstrationer/terrordåd
nåt annat jag kan tänka mig är rätt hemskt är att vara helst fastspännd med långsamt droppande vatten i typ pannan eller nåt, å sen gärna någon mat genom dropp eller så så man inte dör på några veckor heller.
September 19, 2002
Hörde ni inte om bögen som brukade hmm, tillfredställa sig i badrummet med ett kvastskaft, å så drog han sig upp och ner över kvastskaftet genom att hänga med händerna i duschstången.
dock så gick duschstången av....
Någon hade räknat ut att han närmade sig kvasten med ungefär 1 m/sek... ja ni kan ju tänka er...
Fast å andra sidan det gick nog rätt fort..
August 7, 2001
QuMark wrote: Hörde ni inte om bögen som brukade hmm, tillfredställa sig i badrummet med ett kvastskaft, å så drog han sig upp och ner över kvastskaftet genom att hänga med händerna i duschstången.
dock så gick duschstången av....
Någon hade räknat ut att han närmade sig kvasten med ungefär 1 m/sek... ja ni kan ju tänka er...Fast å andra sidan det gick nog rätt fort..
såg på trauma om en som ramlade ner och landa på en tjock gren som kördes upp och stannade 10cm från hjärtat...
han överlevde utan permanenta men.
men fy fan vilken smärta...
alla organen åkte åt sidan men fatta hur ringmuskeln mår efter det. :cy:
1 Guest(s)