September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: tror att drunkna är rätt otrevligt, annars falla från en mycket hög höjd, så att man hinner tänka länge på att man kommer att dö.
Damn you!
Nu påminde du mig om mitt bungyjump! :cy: :spy:
Men som svar så skulle jag nog säga att dö i närheten av någon som är beroende av dig skulle nog vara mindre trevligt.
Just dödsorsak tror jag spelar mindre roll, jag tror omgivning och omständigheterna spelar större roll...
February 25, 2002
Orkar inte läsa igenom allt nu när det är så mycket så den kanske har kommit upp redan. Men att äta upp sig själv borde väl vara lite halvtjötigt va?
Börja med att bita lite i tårna och så jobba på uppåt och knapra lite på tassarna emellanåt... tills det inte är något kvar :trans:
Inte för att man kommer att hinna så långt men ni hajjar bilden iaf.
January 7, 2004
September 1, 2002
fastbullit wrote: jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
inte kunna röra sej mer än 4 cm
och vara outhärdligt pissnödig
sen om man pissar så drunknar man i sitt eget piss
:bgrin:
Jag tror man dör av syrebrist innan man drunkar då 🙂
Men eftersom förslaget var fiktivt skall man kanske inte ta hänsyn till sådana faktorer.
September 28, 2003
Gamblor wrote: [quote=fastbullit]jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
Jag tror man dör av syrebrist innan man drunkar då 🙂
Men eftersom förslaget var fiktivt skall man kanske inte ta hänsyn till sådana faktorer.
nejdå, vi kan väl borra ett hål vid fotdelen
March 10, 2002
fastbullit wrote: jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
Man kan ju alltid dricka upp kisset. 😉
July 29, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit]jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
:cy: :cy: :bgrin: :bgrin:
September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit]jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
prova dricka en liter saltvatten på två minuter, nej det går inte. Och man vill ju inte gärna drunkna i en sörja av spya och piss
February 22, 2003
Arne_Garflak wrote: Vara nergrävd till halsen ute i skogen, på sommaren då så att man inte fryser ihjäl så fort.
Vatten finns i en stor pöl framför, men inte så mycket att det går att få ner hela ansiktet i den.
Skulle nog ta ett tag att dö på det sättet :cy:
Kombinera det med en rödmyre-stack 30 cm från ditt huvud så har du vinnaren 😀
May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=Krqagyzzz]tror att drunkna är rätt otrevligt, annars falla från en mycket hög höjd, så att man hinner tänka länge på att man kommer att dö.
Damn you!
Nu påminde du mig om mitt bungyjump! :cy: :spy:
Men som svar så skulle jag nog säga att dö i närheten av någon som är beroende av dig skulle nog vara mindre trevligt.
Just dödsorsak tror jag spelar mindre roll, jag tror omgivning och omständigheterna spelar större roll...
Ska du hoppa bungyjump? Men jag tror inte du hinner tänka SÅ mycket under den tiden.
March 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=Dehman][quote=fastbullit]jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
prova dricka en liter saltvatten på två minuter, nej det går inte. Och man vill ju inte gärna drunkna i en sörja av spya och piss
Alltså, då när det var jordbävning i Turkiet så var det flera människor som överlevt bland ruinerna genom att äta sin egen avförig och dricka sitt urin.
Tror det värsta vore att bli ihjälpiskad med kokt broccoli under en avancerad S/M-session..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman][quote=fastbullit]jag kom på det ultimata när jag läg läste amd's inlägg: ligga i ett tight utrymme
format efter din kropp
upp och ner
Alltså, då när det var jordbävning i Turkiet så var det flera människor som överlevt bland ruinerna genom att äta sin egen avförig och dricka sitt urin.
mm, kanske det men dem hade lite tid på sej och det har inte du
1 Guest(s)