May 7, 2004
Vitamin-C wrote: jag är lite förvirrad dock. vad menas det med
"en liten fyrkant som visar siffror, kan vara bra om det skulle bli fel och då kan man kolla i handboken vad siffrorna betyder."?
Troligtvis så är det en (eller två) liten sju-segmentsdisplay som kan visa olika felkoder. Har sett såna förut.
October 24, 2002
Quarzi wrote: [quote=Tindy][quote=Modesty]Verkligen en super dator 🙄 Gillar det där med 40gb disken
Skulle faktiskt tippa på att det är en raptor, menmen
snabb raptor 😛 "10000rpm i sekunden"
En Raptor ligger på 10000rpm...
Men att han skriver "Finns ingen snabbare hårdisk på marknade nån stans i hela världen." är ju minst sagt lite missledande, desamma gäller processorn, att den skulle gå upp i 4500mhz med vattenkylning känns ju inte så troligt...
BearznaiL wrote: Är inte 17.000 ganska bra pris för den där burken?
Överpris med tanke på prestandan, ja, överpris med tanke på vad återförsäljare säljer datorer för, nja...
June 5, 2004
Mean Machine wrote: Fyfan... Det första jag tänkte var faktiskt "Vad fan säljer ocz sin burk för? Eller är det azN-?"
Suck,nu har han vaknat igen...
Min burk är inte ens lika bra som det där datorn och sen stavar jag nog bättre än dig också Mean_Machine :hb:
Så jag tycker att du kan trycka upp dina (förövrigt asläckra) spikes någonstans. :bgrin:
January 14, 2002
Deuterium wrote: [quote=Quarzi][quote=Tindy][quote=Modesty]Verkligen en super dator 🙄 Gillar det där med 40gb disken
Skulle faktiskt tippa på att det är en raptor, menmen
snabb raptor 😛 "10000rpm i sekunden"
En Raptor ligger på 10000rpm...
Men att han skriver "Finns ingen snabbare hårdisk på marknade nån stans i hela världen." är ju minst sagt lite missledande, desamma gäller processorn, att den skulle gå upp i 4500mhz med vattenkylning känns ju inte så troligt...
BearznaiL wrote: Är inte 17.000 ganska bra pris för den där burken?
Överpris med tanke på prestandan, ja, överpris med tanke på vad återförsäljare säljer datorer för, nja...
är det bara jag som ser ordet sekunden eller vad är det frågan om? den gör "10 000 varv i minuten sekunden"? hur rimligt låter det?
February 16, 2004
Quarzi wrote:
är det bara jag som ser ordet sekunden eller vad är det frågan om? den gör "10 000 varv i minuten sekunden"? hur rimligt låter det?
Jo vi ser det men vet inte om det där som jag skrev tidigare var bättre.
agp har 8x detta är pci-e som har 16x. bla bla skrev han där.
May 17, 2004
vi kna nog konstatera att han inte värkar ha koll på sina saker eller så försöker han vara så missledande han kan för att få mer pengar. jag hoppas att ingen får för sig att köpa den till det priset och jag hoppas att om han nu får en som nappar lite att den kollar med någon som har koll innan den köper datorn.
March 14, 2004
azN- wrote: [quote=Mean Machine]Fyfan... Det första jag tänkte var faktiskt "Vad fan säljer ocz sin burk för? Eller är det azN-?"
Min burk är inte ens lika bra som det där datorn och sen stavar jag nog bättre än dig också Mean_Machine :hb:
Så jag tycker att du kan trycka upp dina (förövrigt asläckra) spikes någonstans. :bgrin:
Det sköna är att han sover på dagen... 😀 8)
July 18, 2003
Joni^ wrote: haha bra att han säger att han köpte den för 12k och så säljer han den för 17k :bgrin:
Instämmer!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=azN-][quote=Mean Machine]Fyfan... Det första jag tänkte var faktiskt "Vad fan säljer ocz sin burk för? Eller är det azN-?"
Det sköna är att han sover på dagen... 😀 8)
azN-, där har vi ett grammatiskt fel...:bgrin:
Och sover gör man på dagarna, på nätterna har jag annat att göra...:twisted:
ocz: Tjaa, var det inte du och jag som irc'ade ikapp i morse?
Vad var klockan? 7? 8?
Så nog sover du också lite på dagarna...
1 Guest(s)