July 11, 2002
Denna fråga har funderat på länge, Japan är en av dom mest internettästaste länderna i världen.
Men visst, alla CS servrar, IRC kanaler, andra spelservrar finns det enbart svennar,tyskar,amerikanare och några koreaner.
Så vart har japanerna tagit vägen?
Dom är ju sämst i världen på Engelska, men det är ju tyskarna också och det vågar att komma ut på internet och spamma :bash: .
Har aldrig i hela mitt liv träffat en japan över internet, jo bara en gång då över Phantasy star online på DC (men det räknas inte)
Någon som har en förklaring på det hela *En bra* :rull:
August 16, 2002
Smirnoff wrote: [quote=laudanum]De har egna servrar...
Okej, så hela japan sitter på ett och samma LAN :cy:
Mind: Då har du aldrig träffat en japansk turist som frågar en vart man kan köpa batterier för sina kameror
haha... dreamhack kan känna sig ägda.. japanlan med 150 miljoner deltagare äger
December 3, 2003
keffing wrote: [quote=Smirnoff][quote=laudanum]De har egna servrar...
Mind: Då har du aldrig träffat en japansk turist som frågar en vart man kan köpa batterier för sina kameror
undra vem som sponsrar me switchar..., måste bli dyrt
July 18, 2003
fragone wrote: [quote=keffing][quote=Smirnoff][quote=laudanum]De har egna servrar...
undra vem som sponsrar me switchar..., måste bli dyrt
Jisco, japanska cisco
January 20, 2003
Men det kanske är så att du idlar i svenska kanaler därmed inte många som snackar engelska och sen är det ju inte alls säkert att de använder något japanskt nick när de är där, och skriva engelska kan nog de flesta som är i mirc... förutom tyskarna.
Du kan ju gärna söka på människor från Japan i Icq så får du nog upp ett par...
Edit: sen är ju konsoller lite mer populära där så de sitter nog o lirar på dem online mest.
January 4, 2003
Tror inte du vill möta japaner på CS, har sett på TV att dem tillochmed spelar i gatan när deras mammor stänger av deras spel hemma. Det var ioförsig inte CS dem spelade, men en sak har jag lärt mig om japaner, när dem väl sattsar på en grej då är det ingen som tar dem på det. Kan komma med flera exempel men det skulle bli en sida isåfall
July 13, 2002
bloodman wrote: pff så skönt att slippa dem, sist ja mötte japaner var när man lirade diablo2 för längesen då bara gick de inte i ens game och skrek KOREA PKPPKPKPK GIVE ME ITAMZ PLEAZZZZ
inte ens snacka ordentligt kan de på engelska.
precis... inte förens nu som mardrömmarna börjar släppa.... GIMME ITAM PZLPZLZPLZPLZPLZPLZPZLPZLPLZ ME NEWBI PLZ ITEM PLAZ!!!! PKPKPKPKPKPKPKPKPKPK
OCH SÅ VAR ALLA!!! Träffade faen itne en normal japan/korean när jag lirade d2, som om deras tangentbord hade auto-caps och upprepade varje ord 4-5 ggr automatiskt. 👿
1 Guest(s)