August 16, 2002
HELIX wrote: Ryssar då.. Har ni sett några ryssar på internet? Det enda jag har märkt av dem är en snubbe som hänger på overclockers.com och så har jag ryska drivrutiner till mitt ljudkort..
ja exakt... typ alla l337 h4xx0r5 e ryssar... eller inte alla men många... dom sitter säkert på sitt egna sovjetlan
March 19, 2003
HELIX wrote: Ryssar då.. Har ni sett några ryssar på internet? Det enda jag har märkt av dem är en snubbe som hänger på overclockers.com och så har jag ryska drivrutiner till mitt ljudkort..
Min farsa haxxar på nätet dagligen =) lirar Age Of Empires, Wolfenstein
Samt att jag är en del med.
Fast ni syftar säkert på landet och inte människorna som även finns i swe.
December 7, 2003
Mind wrote: man måste inte vara uberseriös hela tiden.
Nej håller me.. Visst va det en dålig kommentar men va fan, lugn
keffing wrote: haha... dreamhack kan känna sig ägda.. japanlan med 150 miljoner deltagare äger
haha det skulle man vilja sitta på.. vilken jävla lokal
Sen har man inte i kina spärrat typ hela nätet utanför kina? Så dom bara kan surfa på sidor som är godkända av regeringen om dom nu har någon sådan..
December 27, 2003
Mind wrote: [quote=SkuTiDuTi][quote=ViperBoyy]vet du inte var japanerna/kineserna är...???...dom är ju i helvetet o pippar djävulen..undantag för Jackie Chan...:P
Hoppas att dem bannar dig snart, mycket dålig kommentar!
man måste inte vara uberseriös hela tiden.
Ne men ändå. Riktigt dålig kommentar från han. usch och fy!
March 20, 2003
SkuTiDuTi wrote: [quote=Mind][quote=SkuTiDuTi][quote=ViperBoyy]vet du inte var japanerna/kineserna är...???...dom är ju i helvetet o pippar djävulen..undantag för Jackie Chan...:P
Hoppas att dem bannar dig snart, mycket dålig kommentar!
man måste inte vara uberseriös hela tiden.
Ne men ändå. Riktigt dålig kommentar från han. usch och fy!
honom
June 28, 2001
DeDeath wrote: [quote=Mind]man måste inte vara uberseriös hela tiden.
Nej håller me.. Visst va det en dålig kommentar men va fan, lugn
keffing wrote: haha... dreamhack kan känna sig ägda.. japanlan med 150 miljoner deltagare äger
haha det skulle man vilja sitta på.. vilken j**la lokal
Sen har man inte i kina spärrat typ hela nätet utanför kina? Så dom bara kan surfa på sidor som är godkända av regeringen om dom nu har någon sådan..
jo det om kina stämmer, men det är ganska få som har tillgång till internet, ett tag var det bara läkare och andra med relativt hög position som fick surfa.
CBS intervjuade kinas diktator och han hadde ALLT som resten av landet inte fick ha, typ hur mkt coca cola han ville ha, massa mat som dom inte fick äta, internet, varenda TV kanal som finns osv.
i kina vill jag inte bo.
December 7, 2003
Mind wrote:
jo det om kina stämmer, men det är ganska få som har tillgång till internet, ett tag var det bara läkare och andra med relativt hög position som fick surfa.
CBS intervjuade kinas diktator och han hadde ALLT som resten av landet inte fick ha, typ hur mkt coca cola han ville ha, massa mat som dom inte fick äta, internet, varenda TV kanal som finns osv.
i kina vill jag inte bo.
Nej det kan ju inte direkt va kul att bo där... men varför har dom gjort detta?
March 20, 2003
DeDeath wrote: [quote=Mind] jo det om kina stämmer, men det är ganska få som har tillgång till internet, ett tag var det bara läkare och andra med relativt hög position som fick surfa.
i kina vill jag inte bo.
Nej det kan ju inte direkt va kul att bo där... men varför har dom gjort detta?
Ge mig makten och Kina kommer framstå som ett föregångsland för frihet :bgrin:
September 17, 2003
Matts wrote: Tror inte du vill möta japaner på CS, har sett på TV att dem tillochmed spelar i gatan när deras mammor stänger av deras spel hemma. Det var ioförsig inte CS dem spelade, men en sak har jag lärt mig om japaner, när dem väl sattsar på en grej då är det ingen som tar dem på det. Kan komma med flera exempel men det skulle bli en sida isåfall
så sant så sant..därför är dom så coola 😀 undrar var dom får sin motivation ifrån?
September 30, 2003
Själv är jag väldigt intresserad i japan i allmänhet och kan svaret på din fråga. Med de japaner jag känner och skriver till över nätet så säger de att majoriteten japaner ogillar våld, vapen och first person shooters över huvud taget. Japaner vill ha äventyr, textbaserade spel, invecklade historier och vill kunna sätta sig in i en persons tankar, känslor m.m. Kallas med ett annat ord rollspel eller RPG-spel. Du nämnde att du sett japaner på Phantasy Star Online och det förvånar mig inte, dock är PSO ett av de mest lättsmälta rollspelen. De flesta spel de spelar släpps över huvud taget inte i Europa.
2 Guest(s)