May 17, 2002
Undra vad det har tagit vägen, säker man så hittar man det här, fast det var ju några år sedan det hände iof.
NordichHardware wrote: NordicHardware presenterar stolt sitt nya filarkiv.
Skrivet av Äldre 21 Januari 2001 00:00Filarkivet släpptes nu i dag kl 17.00 och innehåller nästan 200 filer. Detta arkiv skall göra att du kan hitta det mesta som en datorintresserad behöver. Allt från inofficiella drivrutiner, biosuppgraderingar till speldemos, patchar och dylikt.
Arkivet kommer att uppdateras dagligen och snart införs en nyhetsuppdatering där ni kan läsa om de nyaste och populäraste filerna. Mycket nöje!
February 1, 2004
Krqagyzzz wrote: Undra vad det har tagit vägen, säker man så hittar man det här, fast det var ju några år sedan det hände iof.
[quote=NordichHardware]NordicHardware presenterar stolt sitt nya filarkiv.
Skrivet av Äldre 21 Januari 2001 00:00Filarkivet släpptes nu i dag kl 17.00 och innehåller nästan 200 filer. Detta arkiv skall göra att du kan hitta det mesta som en datorintresserad behöver. Allt från inofficiella drivrutiner, biosuppgraderingar till speldemos, patchar och dylikt.
Arkivet kommer att uppdateras dagligen och snart införs en nyhetsuppdatering där ni kan läsa om de nyaste och populäraste filerna. Mycket nöje!
Känns som att det har runnit ut i sanden....
May 17, 2002
makhra wrote: [quote=Krqagyzzz]Undra vad det har tagit vägen, säker man så hittar man det här, fast det var ju några år sedan det hände iof.
[quote=NordichHardware]NordicHardware presenterar stolt sitt nya filarkiv.
Känns som att det har runnit ut i sanden....
jo, det är inte otroligt, fast jag har en känsla av att det fortfarande finns, ibland så kommer det upp filer for download som t.ex. SP2 och 3Dmark05-installationsfil.
May 17, 2002
keffing wrote: [quote=makhra]Egentligen behövs det nog inte, jag brukar försöka gå till källan när jag behöver drivrutin för att få den nyaste...
mm... sen så har ju sweclockers ett filarkiv som man kan utnyttja...
vågar man det ;).
jag har annars en känsla för att nhs servrar inte riktigt pallar med trycket från ett stort och poppulärt filarkiv.
December 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=keffing][quote=makhra]Egentligen behövs det nog inte, jag brukar försöka gå till källan när jag behöver drivrutin för att få den nyaste...
mm... sen så har ju sweclockers ett filarkiv som man kan utnyttja...
vågar man det ;).
jag har annars en känsla för att nhs servrar inte riktigt pallar med trycket från ett stort och poppulärt filarkiv.
Precis...har inte swec typ 10 ggr "tjockare" lina?
1 Guest(s)