March 10, 2003
BIO - Har inte upplevt dåliga stolar eller dåliga kunder i de biografer jag varit.
Goaste stolarna hittils är nog dom i markaryds bio.
Gott om benutrymme nackstöd och bra lutning.
Mugghållarna är iof ett + med. [ http://www.biomaxim.com/markaryd.htm ]
HemmaBio - Äldre filmer eller sådana som man inte orkar dra sig till bio för.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 28, 2003
På de största SF-salongerna som har tvåmannasoffor längst bak, och med flickan brevid sig. Oslagbart 🙂
Men det kräver ju att filmen är bra också. Senaste filmerna jag sett på bio har dock varit riktigt bra, Hide and Seek på premiären och Mystic River någon gång förra året.
Förresten, Tomelillas bia är också asgrym, trots att den ligger på landet. VIP-platserna = skinnfåtöljer med fotstöd och elektrisk styrning av det + ryggstödet. Ljudet är också riktigt, riktigt bra där. Den bian slår man icke med någon hemanläggning.
March 11, 2003
Ingen tvekan om att bio egentligen är ett bättre medium. Dock så förklaras ju ett par av anledningarna att jag inte går på bio så mycket längre. Varför kan folk inte hålla truten på bio? Alla som snackar under filmen, oavsett om det är på bio eller hemma skulle fan stympas och kvarteras.
July 4, 2003
Hemma tycker jag.
Speciellt om det råkar vara så att man har en brud med sig också så kan det alltid vara mysigt och man behöver inte bry sig om andra utan kan gå på de roliga grejjerna =)
Men om det är en riktigt bra film som man vet om och kanske går med några polare o man vill se på megaduk så går man ju på bio.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
1 Guest(s)