March 15, 2004
">http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=508415&rss=1399
Sitter här nu och börjar undra när det ska börja snöa och blåsa massor egentligen.. inget kul när det bara är kallt ut. någon som det har börjat bli lite "storm" hos än ? kanske där nere i det halvdanska landet?
Någon som det "spösnöar" hos som vi säger här..
Bor i norra kalmar län och jag märker inget.
Vill ha snöstorm!
March 15, 2004
EliXyR wrote: massa snö och skit här.. nästan snöat i 2 dagar nu, kan det inte bli april snart så skiten försvinner ett par månader 😀
det snöade massa i morse här. men nu har det avtagit. antar att det kommer tillbaks. tyckte det var så kul när det snöade massa efter "gudrun" så man blev strömlös i 3 dar.. (jätte kul, INTE)
March 15, 2004
Odehn wrote: Snöade halva dagen idag. Morsan dillade om att det skulle dra igång igen under natten här. Bor drygt en timme ifrån Västervik.
Jag bor 20 min från västervik. måste ju vara vaken när de snöar 😛 får bli o se på film tills strömmen går 🙄 (tur man har bärbar)
January 8, 2003
Allt skit kommer från polen .. Det är framme vid midnatt här var det tal om på radion. Så de snövallar som ligger på ena sidan nu å täcker halva vägen kommer inte bli större däremot kommer det blåsa från anda hållet nu så att det blir snövallar från andra hållet. Blir väl sådär lagom kul för de som ska ta sig till jobbet imorgon härnere.
July 22, 2003
Mind wrote: [quote=Marron]Här i Göteborg är det också lungt än så länge, hoppas det kommer snart. Vill ju ut och sladda lite imorgon 🙂
Här har vi en vettig människa som vet precis vad man ska ha snön till.
Kör du 740 eller ?
I do 😉 Väntar också på snön 😛 Är iofs lite redan men det ska ju tydligen komma mer imorgon 😀
May 1, 2003
Mind wrote: [quote=Marron]Här i Göteborg är det också lungt än så länge, hoppas det kommer snart. Vill ju ut och sladda lite imorgon 🙂
Här har vi en vettig människa som vet precis vad man ska ha snön till.
Kör du 740 eller ?
Nej, tyvärr... V50 så det blir la inget jättesladdande. Men lite sprättande.
Vi hade en 245:a förut... tog dock körtkort i våras så jag fick aldrig chansen att leka med den ordentligt.
2 Guest(s)