May 17, 2004
den kan inte gå mot sin bästa tid. barn våldtar barn. idioter kan ta makt i en supermakt. folk är ovetande om mycket och tror allt som visas framför deras näsor. man klagar på proffsen att de inte kan göra sina jobb. man vill privatisera så mycket man kan. etc etc.
exempel: http://www.expressen.se/index......p?a=168424 😕 inte bra....
November 4, 2001
Altså vi vet alla hur det slutar med sånna här diskussioner, men allvarligt....
En möblerad 2a med tv och bättre mat än vad skolungarna får vafan är det för straff?
se bara på anna linds mördare, han var ju sjuk nu får han ligga på sjukhus ist.
VEM FAN ÄR INTE SJUK SOM MÖRDAR EN ANNAN?
EDIT: finns fall då man är sjuk om man inte gör det också iof men överlag
June 23, 2002
Jaa...
och Jakobsson slutar i landslaget..
http://www.expressen.se/index......p?a=168426
December 31, 2001
Tindy wrote: Sverige är ett h*****e.
Jag ska härifrån innan vi blir ett totalt U-land.
Det enda som kan rädda oss nu är att avsätta Göran Persson och gå ur EU. EU har inte gjort sverige något bra på hela tiden vi har varit med.
Sverige får ju en lättare plånbok att konka på tack vare EU 😀
January 12, 2004
SuperNova wrote: Altså vi vet alla hur det slutar med sånna här diskussioner, men allvarligt....
En möblerad 2a med tv och bättre mat än vad skolungarna får vafan är det för straff?se bara på anna linds mördare, han var ju sjuk nu får han ligga på sjukhus ist.
Alla som dödar är inte sjuka.
Btw.
Ska du få en inneboende?
En möblerad 2a med tv och bättre mat än vad skolungarna får vafan är det för straff?
March 21, 2003
SuperNova wrote: Altså vi vet alla hur det slutar med sånna här diskussioner, men allvarligt....
En möblerad 2a med tv och bättre mat än vad skolungarna får vafan är det för straff?se bara på anna linds mördare, han var ju sjuk nu får han ligga på sjukhus ist.
Så jävla sjukt!!! Hans lägenhet kostar typ multum medans folk som inte gjort nått brott är utan hem....
Samma sak med alla högt uppsatta chefer/politiker får mer i månaden än en som arbetar hårt på bandet får om året...
Blir förbannad när jag tänker på det.... :arg:
January 28, 2003
Farbror wrote: Samma sak med alla högt uppsatta chefer/politiker får mer i månaden än en som arbetar hårt på bandet får om året...
Blir förbannad när jag tänker på det.... :arg:
Politiker får inte särskilt bra betalt i Sverige jämfört med andra I-länder...
Vår kompis Göran har 80-90 000 i månadslön, och det är i stort sett ett jobb som varar dygnet runt, året om.
Och högt uppsatta chefer, har du gått på aftonbladet-skiten om att de inte gör någonting utan bara håvar in pengar?!
En arbetare på bandet får sällan ta ansvar för hela företaget, men det har du la förbisett?
Vet inte riktigt vilka kategorier av "högt uppsatta chefer" och "arbetare på bandet" du menar, men att chefen för ett företag med 1000 anställda tjänar en 200000kr i månaden är inte fel i mina ögon. Det är inte många som får det jobbet utan att lägga ner GRYMT mycket tid under 10-tals år.
February 21, 2004
Ni klagar på Göran´s lön men visst tänk er själv 80-90 tusen per månad efter skatt (han får bidrag också) Men han har ett jobb som inte är 8-10-12 h Han har ett jobb som sträcker sig uppemot 20h : Finns dagar där han jobbar dygnet runt när han åker hem 5på morgonen duschar o byter om o åker till jobbet igen
Kan ni tänka er att få samtal på jobbet 3-4 på morgonen 😉
Jag är nöjd med 14tusen i månaden å jobba 8h 4dagar i veckan!
March 1, 2001
Att högt uppsatta chefer hivar in mer i månaden än vad Börje på volvobandet gör på två år är inget som bekymrar mig.
Sen att folk tappar respekten för varandra.
Skattar bort större delen av lönen.
Sånt är skit...men men
Sen om man sitter å läser aftonbladet får man ju ha i åtanke att det är en politiskt färgad tidning. Som skriver om viktiga saker såsom robinssons emmas dejter i hollywood t ex. heja aftonbladet!
allt för mkt folk verkar bara vara totalt egoistiska dampungar (ursäkta utrycket) som slåss, våldtar och bara är allmänt odrägliga. ut med dem alla på en ö så kan dom roa sig bäst dom vill.
suck..ska nog flytta till nått annat land
May 17, 2004
om vi skulle skicka ala orygen till en ö så tror jag inte det skulle gå. eg om någon om på en tekniskt fungerande plan som är möjlig att genomföra i praktiken där vi tex utrymmer australien, jämnar al civilisation till marken och skickar dit alla fulingar samt att vi skapar mega vassa militar/polis baser på grannöarna så de inte flyr.
om man nu skulle lägga fram den planen till någon tex fn så skulle det ratas direkt med tanke om konsikvencena, tottal missär för de som skickas dit. vet att utrycket att sicka dem till en ö bara är något du sa och inte skulle tänka på ens att genomföra men ville bara visa att man måste fundera på konsivencerna vad man säjjer och gör.
förresten så har jag stavat fel på flera plattser 😉
nu annars så tycker jag att det finns fär många konstiga som utför totalt sjuka handlingar som borde sättas bakom lås och bom i ett säkert och starkt fängelse utan de minsta bekvämligheterna. det tycker jag de människorna förtjänar om de har passerat en viss gräns.
3 Guest(s)