June 23, 2002
skiroy wrote: Att läsa den där tråden var bara för sorgligt.
Att så många vill ta saken i egna händer och dessutom bara sabbade allt mer eller mindre.
Inte klokt.
Många som nog var kaxiga framför skärmen i den tråden.
Hade viljat se dom göra det dom sa att dom skulle göra eller säga det dom sa framför ögonen på dom.
September 5, 2001
Dehman wrote: [quote=hawkie][quote=Dehman][quote=hawkie][quote=Dehman][quote=hawkie]Man ska inte tro på allt man läser flickor....
...annars kan det bli häxjakt på oskyldiga.
Så du tror inte det är sant?
Jag tror inte polisen skiter blankt i att ta upp ärendet som det påstods i tråden.
Det handlar inte om vad du vet utan om vad du kan bevisa.
Varför händer inget då? Om någon kommer ner till polisen med ett foto där en 16-åring sitter på ens motorcykel så hade jag tagit tag i det om jag varit polis.
Det enda du vet är att han sitter på en motorcykel som en annan person hävdar är hans. Du vet inte om 16 åringen är skyldig för stölden? Kanske hälleri om ens det. Hur ska du bevisa att 16 åringen visste att hojen var stulen när han köpte den?
Men en 16-åring får väl inte köra en tung motorcykel. Eller är jag ute och cyklar? :-k
Sen skriver han ju själv att det är stulet. Har du läst hela tråden?
Nej men var ser du att han kör den? Jag ser att han sitter på den.
Sen kan jag säga att jag har stulit bilar,våldtagit 2 kvinnor och huggt huvudet av min pappa. Åter igen, man ska inte tro allt man läser 🙂
Helt ärligt talat har jag inte läst hela tråden tycker det är patetiskt att folk tror dom är domare och jury redan på 4:de sidan, så 25 sidor...nej tack.
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman]Men en 16-åring får väl inte köra en tung motorcykel. Eller är jag ute och cyklar? :-k
Du får ta kortet när du fyllt 21.
Hehe det vet jag.
hawkie wrote:
Läs hela tråden istället.
September 5, 2001
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=Dehman]Men en 16-åring får väl inte köra en tung motorcykel. Eller är jag ute och cyklar? :-k
Du får ta kortet när du fyllt 21.
Hehe det vet jag.
hawkie wrote:
Läs hela tråden istället.
20 sidor med rent gnäll och skitsnack från moppepojkar?
Nä du, har bättre saker för mig.
September 12, 2001
Och så fortsätter ni med att läsa denna tråd.
November 29, 2003
Till er som ej har lunarstorm så kan ni ta en titt här.
September 5, 2001
Som jag sa i början i tråden, ren häxjakt. Ska jag hoppa på någon och skriva massa skit bara för att jag läst att han stulit mopeder? Eller att någon sitter på en som någon annan har sagt är stulen hoj?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Trodde sporthoj var ett hyffsat seriöst forum, att inte tråden låstes/censurerades av moderatorerna är ju pinsamt.
March 10, 2002
hawkie wrote: Som jag sa i början i tråden, ren häxjakt. Ska jag hoppa på någon och skriva massa skit bara för att jag läst att han stulit mopeder? Eller att någon sitter på en som någon annan har sagt är stulen hoj?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Trodde sporthoj var ett hyffsat seriöst forum, att inte tråden låstes/censurerades av moderatorerna är ju pinsamt.
Den är både låst och väldigt censurerad.
1 Guest(s)