July 14, 2003
Sån här borde fungera. Köp en...jag har en själv! =)
"Safe & Go kan användas som licensfritt vapen för självförsvar. Sprayen har två huvudsyften; (1) att kortvarigt förblinda/avvisa, (2) långvarigt färgmärka en angripare. Den blåa färgen sitter kvar på huden mellan 3-10 dagar och permanent på kläder samt en osynlig färg som penetrerar huden samt endast upptäcks av UV ljus (i fall boven lyckats tvätta av sig färg nr.1 finns färg nr. 2 kvar vid poliskontroll veckor senare!!)
Lukten är mycket obehaglig och påverkar lustcentrat.
Sprayen slår ut en angripare i minst ca 30 minuter.
Påverkar lustcentrat vilket orsakar kraftigt illamående med kväljningar!
Färgen och den horribla lukten sitter kvar i 3-10 dagar!
Behändig svart miniburk (40 ml, 8,5 cm) som döljs i handen och är bekväm att hålla i. "
June 23, 2002
desdecado wrote: Sån här borde fungera. Köp en...jag har en själv! =)
"Safe & Go kan användas som licensfritt vapen för självförsvar. Sprayen har två huvudsyften; (1) att kortvarigt förblinda/avvisa, (2) långvarigt färgmärka en angripare. Den blåa färgen sitter kvar på huden mellan 3-10 dagar och permanent på kläder samt en osynlig färg som penetrerar huden samt endast upptäcks av UV ljus (i fall boven lyckats tvätta av sig färg nr.1 finns färg nr. 2 kvar vid poliskontroll veckor senare!!)
Lukten är mycket obehaglig och påverkar lustcentrat.Sprayen slår ut en angripare i minst ca 30 minuter.
Behändig svart miniburk (40 ml, 8,5 cm) som döljs i handen och är bekväm att hålla i. "
Det är ju synd att det finns idioter som missbrukar den där. :arg:
August 17, 2003
Jag vill påpeka att det inte var allvarlig, skademässigt sett, men det är själva sättet dom gör det på som gör en förbannad.
Här är bilden
Om någon anser den stötande på något sätt, så PM'a så tar jag genast bort den.
August 7, 2003
Han ser ut som han blev träffad på näsan. Tur att det gick bra iaf han ser ju glad ut på bild 😛
Sen har jag en fråga till di Lauregos!
Tittade lite på ditt "skrivbord" på datorn och märkte att du hade finesser som tv-guide och klocka osv =)
Hur får man tag i sånt? förresten så har jag ingen erfarenhet av xp alls för jag använder WinME 🙁
January 17, 2002
desdecado wrote: Sån här borde fungera. Köp en...jag har en själv! =)
Lukten är mycket obehaglig och påverkar lustcentrat.Sprayen slår ut en angripare i minst ca 30 minuter.
*köper för framtida LAN underhållning*
August 17, 2003
qT wrote: Han ser ut som han blev träffad på näsan. Tur att det gick bra iaf han ser ju glad ut på bild 😛
Sen har jag en fråga till di Lauregos!
Tittade lite på ditt "skrivbord" på datorn och märkte att du hade finesser som tv-guide och klocka osv =)
Hur får man tag i sånt? förresten så har jag ingen erfarenhet av xp alls för jag använder WinME 🙁
OT: Samurize heter det http://www.samurize.com (en del har haft problem att komma in på sidan)
se också denna tråd: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=71915
June 17, 2002
Små blattar går bara uppfostra genom att slå ner dom.. det e den behandlingen dom får hemma av sina föräldrar.. går inte att snacka med dom... det e styrka man måste visa dom... dom har bara respekt för dom som kan slå ner dom själv lixom...
Var mobbad av en snubbe i högstdiet.. sen 7an.. i mitten av 9an så spöa jag skiten ut honom i skolan.. jag hade fått nog med andra ord.. efter den dagen så fick jag STOR respekt av både honom o alla hans kompisar som hälsade o var artiga mot mig...
3 Guest(s)