March 23, 2004
yogge wrote: [quote=Uno!]Spännande att dom där skorna var billigare för två år sen 😛
Det var dom även för c:a 27 år sen. Har för mig att dom låg på mellan 90-120:- på den tiden. Men det är ju klart, kronan var lite mer värd då.
Men var det samma modell då på en skala? :wide: .. trode priset skönk på gamla saker, men jag hade tydligen fel, är väl kanske inte så när det gäller adidas iof
May 10, 2005
Uno! wrote:
Men var det samma modell då på en skala? :wide: .. trode priset skönk på gamla saker, men jag hade tydligen fel, är väl kanske inte så när det gäller adidas iof
Så fort stora företag får sniff om att höja priserna så tvekar dom inte.
Deras skor verkar tydligen populära och eftertraktade samt att ganska många använder dom, varför inte tjäna pengar på det? 😀
January 5, 2002
Uno! wrote: Men var det samma modell då på en skala? :wide: .. trode priset skönk på gamla saker, men jag hade tydligen fel, är väl kanske inte så när det gäller adidas iof
I princip samma modell, ja. De flesta tillverkare som säljer "gamla" skor har höjt sina priser ordentligt (även om man räknar med inflationen), det är inget konstigt med det.
October 18, 2002
yogge wrote: [quote=Uno!]Spännande att dom där skorna var billigare för två år sen 😛
Det var dom även för c:a 27 år sen. Har för mig att dom låg på mellan 90-120:- på den tiden. Men det är ju klart, kronan var lite mer värd då.
jo... men för tre år sen när jag köpte mina första kostade dom 450kr tror jag. För 3-4 år sedan.
Nu kostar samma sko 750 eller mer.
De senaste jag köpte kostade iaf det.
May 1, 2003
jarlen wrote: [quote=dpinto]Jag har ägt 3par vita med svarta ränder och ett par svarta med vita ränder (som jag använder nu) av de skorna. Har aldrig haft på mig bekvämare skor. De finns på precis alla sportaffärer i princip, det är bara att gå in och kolla. Det är en sko som aldrig kommer att försvinna, de precis som converse allstar har funnits sedan 70-80 talet nån gång.
Dom har funnits i 35år därav jubileumsmodellerna som kommit nu..
Riktigt sjyssta..
http://www.adidas.com/campaigns/superstar35/content/index.asp (klicka view collection nere till höger)
Nr 33 var snygga, men var kan man hitta dem? Alla finns la inte i affärerna?
June 3, 2001
skiroy wrote: [quote=Gueno]Japp.
749:- pynta jag.
Surt men va gör man? 🙄Såg en gammal Merca på internet igår, 60-tal sådär.
600.000:- skulle dom ha. 😮
Va tror ni den kosta ny..?
Länk till den bilen tack!
Var så jäfla god. :bgrin:
http://www.porschecenter.com/salubilar/fordonsinfo.asp?Id=1959747388
3 Guest(s)