September 16, 2002
Tjo.
Jag flyttar den första Augusti, och tur som man har så är elpriset fast. Så jag tänker inte snåla med grejer.
Min plan är detta:
[Image Can Not Be Found]
Allt jag saknar är en TV, och två eller en monitor. Men det är ju inga problem att fixa. Det stora problemet är bordet!
Vart kan jag hitta något som liknar det där?
May 17, 2002
Ikea har "hörndatorbord" med mer eller mindre valfri längd åt sidorna. Det är väl egentligen bara hörnskrivbord, men fyller väl samma funktion antar jag. det är iofs "urskålat" på insidan av hörnet där man sitter. Aja, bara att surfa in för dig å kolla, så ser du juh... http://www.ikea.se i suppose 🙂
September 16, 2002
CasO wrote: shit alltså tänker du lägga crt skärmar och vanliga tv rutor så kan dina ögon hälsa hem :bgrin:
Jag är redan blind som en fladdermus. Jag tror faktiskt inte jag får ha körkort egentligen heller! 😀
I vilket fall. Huvudskärmarna är TFT och Laptop skärm (säger man TFT åt dem med?) i alla fall. 🙂
April 30, 2005
September 16, 2002
skiroy wrote: [quote=Kizo][quote=Johan Nicklasson]har du inte tummen mitt i näven så bygg ett eget så får du det exakt som du vill.. verktyg kan vara bra att ha tillgång till oxå
Men jag har tummen mitt i handen tyvärr. 😛
Men tecknarskills har du allt. 😀
Visst är den imponerande? 😀
Den är dessutom gjord helt utan hjälp av CAD, det är sant!
Perspektiv och vinklar är verkligen inte min grej. Laptopen ser extra twisted ut. 🙂
2 Guest(s)