July 19, 2001
Här är annars en bra bild:
http://www.connaught.schoolzon.....j/body.jpg
November 9, 2002
Callister wrote: Ok tack Catten.
Ang. att jag frågade var att jag hade ont på ett ställe ibland, lr inte ont.. Ne nej.
Men att man iaf känner något.. Och man vill ju inte känna något i hjärtat :bgrin:
Där jag känt lite är helt någon annanstans
Det är inte så att du har klämt en nerv eller liknande??
Då "sticker" det till som faan när man andas in/ut...
de e för jävla äckligt...
November 21, 2002
November 21, 2002
July 27, 2002
Alltså.. det är typ att när jag lägger mig, så känner jag lite konstigt på ett ställe... man kan knappast kalla det smärta.. men nu vet jag att det INTE är där hjärtat sitter.. det e piss skumt.. det är bara så om jag ligger på rygg, och på kvällen när jag ska sova! :cy:
June 20, 2002
coalan wrote: Det finns väl några människor som har organen spegelvända mot visade bilder uppåt ^
De som har spegelvända organ lever i regel inte så länge...
Btw, så har jag en smärta i bröstkorgen och även en del polare till mig har exakt samma...
Om man ligger på rygg på kvällen och andas så sticker det till som faen... lyckas man dock ta ett riktigt djupt andetag så det sticker till ännu mer som faen så brukar det "lossna"...
något liknande du har?
edit: (det efter de spegelvända organen är alltså inte riktat till coalan utan trådstartaren, vem det nu var)
July 27, 2002
boogey wrote: [quote=coalan]Det finns väl några människor som har organen spegelvända mot visade bilder uppåt ^
De som har spegelvända organ lever i regel inte så länge...
Btw, så har jag en smärta i bröstkorgen och även en del polare till mig har exakt samma...
Om man ligger på rygg på kvällen och andas så sticker det till som faen... lyckas man dock ta ett riktigt djupt andetag så det sticker till ännu mer som faen så brukar det "lossna"...
något liknande du har?
edit: (det efter de spegelvända organen är alltså inte riktat till coalan utan trådstartaren, vem det nu var)
Kan vara möjligt att det är "stickande" o är mer om man andas djupt 🙂
October 26, 2003
Callister wrote: Alltså.. det är typ att när jag lägger mig, så känner jag lite konstigt på ett ställe... man kan knappast kalla det smärta.. men nu vet jag att det INTE är där hjärtat sitter.. det e piss skumt.. det är bara så om jag ligger på rygg, och på kvällen när jag ska sova! :cy:
vet precis hur de känns..
men de kan vara flera orsaker.. de kan vara en inre stress man har.. (trots att du inte känner dig stressad kan kroppen göra det) eller så är de så enkelt att de är nån nerv som kommer i kläm..
ja tycker du söka upp farbror doktorn ifall de inte går över.. inge kul o gå o undra över vad det är.. då blir man bara nojjig o orolig.. 🙄
2 Guest(s)