December 4, 2001
Vi ska utomlands i sommar o vi har pratat om att satsa på Aiya Napa, Cypern. Nån som varit där o kan tipsa om något bra/dåligt där?
Vart ska man annars resa tycker ni? Förslag om resmål där det är varmt, partyn o livliga nätter är önskvärda! :]
Inga pensionärsställen bara...
January 30, 2002
Kid Rock wrote: Vi ska utomlands i sommar o vi har pratat om att satsa på Aiya Napa, Cypern. Nån som varit där o kan tipsa om något bra/dåligt där?
Vart ska man annars resa tycker ni? Förslag om resmål där det är varmt, partyn o livliga nätter är önskvärda! :]
Inga pensionärsställen bara...
Har länge velat åka till Ibiza, kan inte du förverkliga min dröm 😀
Verkar vara party dygnet runt...
December 4, 2001
Jo men Amsterdam har ingen direkt värme. Annars ska det ju som sagt va rätt gött med partyn där. Hade vi bara velat festa o slå runt hade vi lika gärna kunna dratt te Polen 🙂
Att det är dyrt på Cypern kan jag tänka mig. O även Ibiza ska vara kostsamt har jag hört. Palma i Spanien e en jävligt go stad, lr det MÅSTE det va av vad jag har läst. Nån som har varit där?
Den som rek grekisk ö, jag va på KOS förra året o det räcker o ha vart där en gång.......
November 4, 2001
Jerry wrote: Att åka till någon ö som är en kopia av en annan ö som är en kopia av en tredje ö som består av barer och turister anser inte jag vara att se sig om i världen.
Haha precis vad jag tänkte, fast du uttryckte det så fint 😀
Jag skulle vilja åka till Japan, se på de tupiska turistattraktionerna. Sedan se mig om där på ställen som inte är typiska turistsplatser utan bara se hur vanliga människor har det i Japan, hur det ser ut, försöka lära mig någonting om deras kultur. Och för att avsluta resan vara två dagar i Tokyo, shoppa och spela arkadspel 🙂
December 4, 2001
chrippaz wrote: [quote=Jerry]Att åka till någon ö som är en kopia av en annan ö som är en kopia av en tredje ö som består av barer och turister anser inte jag vara att se sig om i världen.
Jag skulle vilja åka till Japan, se på de tupiska turistattraktionerna. Sedan se mig om där på ställen som inte är typiska turistsplatser utan bara se hur vanliga människor har det i Japan, hur det ser ut, försöka lära mig någonting om deras kultur. Och för att avsluta resan vara två dagar i Tokyo, shoppa och spela arkadspel 🙂
Det där kan man göra när man passerat 40år lr blivit pensionär. 😮
Två kompisar i 20års åldern som älskar o festa vill åka utomlands, chansen är inte direkt stor att dem tittar på landets kultur lr sånt. Hade man åkt med sin flickvän så visst då kanske man inte hade festat så mycket o bara haft det trevligt o tittat runt på landet.
November 4, 2001
Kid Rock wrote: [quote=chrippaz][quote=Jerry]Att åka till någon ö som är en kopia av en annan ö som är en kopia av en tredje ö som består av barer och turister anser inte jag vara att se sig om i världen.
Det där kan man göra när man passerat 40år lr blivit pensionär. 😮
Två kompisar i 20års åldern som älskar o festa vill åka utomlands, chansen är inte direkt stor att dem tittar på landets kultur lr sånt. Hade man åkt med sin flickvän så visst då kanske man inte hade festat så mycket o bara haft det trevligt o tittat runt på landet.
Jag skrev inget tips, bara vad jag själv skulle vilja göra.
February 24, 2003
November 4, 2001
Kid Rock wrote: [quote=chrippaz]
Jag skrev inget tips, bara vad jag själv skulle vilja göra.
Jo men det är inte det som tråden går ut på.
Skriv några lappar med namn på öar som är överfyllda med turister, sen lägger du lapparna i en skål och drar en. Du blir nog nöjd och själva ön spelar inte så stor roll, det gäller ju bara att hitta bästa stället att festa på.
1 Guest(s)