April 20, 2002
Min står på golvet i sovrummet. Tillbringar ju all vaken tid framför datorn så det är perfekt...och så är det inte långt till sängen heller när man knappt orkar lyfta röven från stolen på morgonen när man är helt utmattad.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 17, 2001
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara eftersom jag har en "etta" ink kök. Så den står i köket, vardagsrummet och sovrummet på samma gång =)
Men jag ska ju flytta nu i slutet av veckan och då ska den stå i en vrå i vardagsrummet. (E de tänkt)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 7, 2002
Har ju studentlägenhet, så egentligen borde kanske svaret vara "lite överallt" eftersom mitt enda vanliga rum är det mesta - sovrum, vardagsrum, finrum... Det enda som det inte är är väl kök, toa, källare och hall....
Annars saknar jag lite grann alternativet "kontoret" - eftersom mina föräldrars dator står i det kontor som pappa har i huset för sitt företag...
March 20, 2002
Peter@20ghz wrote: 1 i vardagsrummet brevid Tv.n
2 i arbetsrummet våningen ovanför
1 i grabbens sovrum ovanför detta
Plus att det alltid är en eller 2 projekt som rullar i arbetsrummet.
Nästa är väl Toan o köket som skall uppgraderas.
Ha! Har reden en i köket ... 😛
Placering: 1 i hallen (ungarnas), 2 i vardagsrummet (min och gummans), 1 i sovrummet (garderoben, server & router) & 1 i köket (gummans receptsamling på denna)
Detta var min enkla lilla samling för att energibolagen ska överleva :p
May 9, 2001
Vilken av dem?
En står i mitt klädförråd. Servern. P3 866 MHz. 512 Mb PC133 SDRAM.
En står i mitt sovrum/arbetsrum. Huvuddatorn som jag arbetar med. P4 2.4 GHz med 533 MHz buss och 512 Mb PC1066 RAMBUS minnen.
En står i mitt vardagsrum. Film och musikdator. P4 1.8 GHz med 400 MHz buss och 256 Mb PC2100 DDR minne.
2 Guest(s)