March 18, 2003
Hej
Lite knepig fråga kanske, men jag kom på det när jag såg en film och de snortade något som var meningen att se ut som kokain. Någon som har en bild på ett människohuvud i genomskärning eller vad det heter?
Funderar även på om man skulle kunna testa att "snorta" t ex. socker utan att riskera att man får socker full bihålorna, det borde ju ta rätt väg eftersom det går bra för de som intar droger på det sättet.
Tackar på förhand!
January 28, 2004
December 31, 2002
nXsty wrote: Jag skulle gissa på att det fastnar och löses upp i fukten man har i näsgången och sen tas upp av blodkärlen som finns där. Resten rinner väll ner i halsen.
Så upplevde iaf jag det när jag fick för mig att sniffa olika typer av socker under en kemi lektion under min högstadietid. 🙄
April 25, 2002
http://www.flashback.se Hör på deras forum. Dom är riktigt bra på såna saker.
November 27, 2003
Mean Machine wrote: Delph1 borde ju ha stenkoll på det här. :bgrin:
Tänkte faktiskt på att han läst en massa fysik och biologi och skit, inte hans skumma trådar.
:wide: ... ok då ...
Näsan är helt enkelt ett ställe där vi har mycket blodkärl, tunna dessutom. Skiten åker snabbt in och med hög koncentration rätt ut i blodet och sedan har vi ju den fördelaktiga positionen nära hjärnan också 😉
//Andreas
3 Guest(s)