January 20, 2002
Vad hände med Sökarna 2 ?
http://www.imdb.com/title/tt0217836/
Det gick trailers på BIOn för länge sedan men jag har inte sett filmen gått varken på bio eller DVD/VHS.
December 7, 2003
vad handlar sökarna om? Kan ha blandat ihop den med en annan film...
EDIT: Nu kom jag ihåg den!
Men filmen som jag tänkte på heter "besökarna" tror jag, men jag är inte säker, den är iaf väldigt bra. Såg den för längsen på TV3 tror jag. Handlar om nån familj som flyttar in i ett hus, så börjar det spöka där. Dom anlitar då nån "spökjägare" som spelas av Johannes Brost. Det är en svensk rysare. Jag skulle TRO att den heter "Besökarna". Är det ingen som vet säkert vad den heter? Måste bara se den igen...
November 5, 2001
Payroouz wrote: Men filmen som jag tänkte på heter "besökarna" tror jag, men jag är inte säker, den är iaf väldigt bra. Såg den för längsen på TV3 tror jag. Handlar om nån familj som flyttar in i ett hus, så börjar det spöka där. Dom anlitar då nån "spökjägare" som spelas av Johannes Brost. Det är en svensk rysare. Jag skulle TRO att den heter "Besökarna". Är det ingen som vet säkert vad den heter? Måste bara se den igen...
Har för mig att jag har sett den och vad jag kan komma ihåg så är den också ganska kass.
May 17, 2002
boogey wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]tror knappast att sökarna är bättre än besökarna..
Ligger på ungefär samma kassa nivå.
Eftersom jag har sett Sökarna, men inte besökarna så vägrar jag att acceptera det faktum att det skulle kunna finnas ännu en film på samma låga nivå.
du, har du sett filmen 13 November?
4 Guest(s)