August 13, 2004
Börjar bli trött på detta nu, skitväder jämt och ständigt de senaste veckorna, möjligt att det spricker upp lite då och då, men nån riktigt solig dag har vi inte fått (Göteborg). Så, var är sommaren? Är ju trots allt sent i Augusti nu men jag vill minnas att förra året var det varmt en bra bit in i september. Jag känner mig inte redo för hösten. 🙁
June 17, 2005
sommaren kan vara skön men oxå jobbig, jag e lite trött på den nu, och jag fattar inte hur man kan få höst deppresion och vissa får gå i terapi.
årstiderna har funnits i alla dagar, vad är det för fel på folk?
ska nog springa ut naken o rulla i snön när den börjar falla!
November 22, 2001
addeee wrote: sommaren kan vara skön men oxå jobbig, jag e lite trött på den nu, och jag fattar inte hur man kan få höst deppresion och vissa får gå i terapi.
årstiderna har funnits i alla dagar, vad är det för fel på folk?ska nog springa ut naken o rulla i snön när den börjar falla!
Tror höstdepression mer beror på att semestern e slut o att det inte är någon ledighet förrän jul än vädret. Men man vet ju aldrig, folk kan ju inte.
December 28, 2004
beta wrote: [quote=Tyrfing]Är det bara jag som är glad att värmen är over och vintern kommer snart?
Nej jag med. Utomhusjobb suger värre i 30c+ än -10c
Verkar som inte du vet vad du snackar om när du säger att det är värre att jobba i minusgrader.
Var glad om du har ett par bra handskar och lyckas ha värme i händerna i nån timma.
Personligen jobbar jag hellre i 30c å halsar vatten å är nära på att decka av solen.
Sverige har riktigt fått mig att vilja flytta utomlands pga vädret.
Florida, det är fina grejer det, kanske Bahamas när man har oändligt med pengar och leva livet ut i värme 😀
2 Guest(s)