February 12, 2006
Är inte säker på att detta är rätt forum ..
Men det är så att för ca 4 månader sen köpte jag en Meizu M6 från http://www.jpb.se.
Nu har skärmen börjat glappa så det flimmrar och är jobbig ( är för övrigt HELNÖJD med mp3:an 😀 ). Så då var min tanke att jag skulle skicka tillbaka den till jpb eftersom det var ett års garanti på den.
Därför mailar jag dem, men har inte fått svar! Jag har skickat 5 eller 6 mail nu utan att få minsta lilla svar, har skickat i över en månad!
Jag vet att man innan kunde man få kontakt med de ansvariga på jbp via http://www.meizu.se, men den sidan är nere och har varit det ett bra tag.
Då är min fråga, vem kan jag kontakta? ska man kontakta konsumentverket eller?
Det är synd att ett sånt skit företag levererar sådana underbara Mp3:or 🙁
February 12, 2006
October 16, 2004
April 18, 2003
Gå in på http://www.meizume.com/ och fråga isf. Dom har en svensk avdelning på forumet där.
February 12, 2006
1 Guest(s)