Hehehe, fin story..
Men hur gick det med "Bingolotto-mannen"? Hann han ikapp igen?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Oj xD hur kundejag glömma det?
När jag stod i målfållan och kände mig trött och besegrad av en man i bingolotto-dräckt vände jag på mig för att se vilka jag slog. Och då kom han åkande där, säkert en 30 sekunder efter mig eller något. Kan inte beskriva min glädje i det ögonblicket! :eye:
För övrigt började vi prata. (kan berott på mitt stirrande och fårraktiga leende) Jäkla trevligt kille måste jag säga. Frågan är väll om jag tyckte det ifall han slagit mig. 😉
EDIT: Så var är min "Man kan hänga på NH och klara Vasaloppet"-t-shirt? 😉
August 7, 2003
Starkt jobbat! 🙂 Grattis till fullföljandet!
Måste bara passa på att dra min favvis-vasaloppshistoria:
Det är tre killar som ska upp och åka Vasaloppet. Tyvärr har det blivit nån slags misskommunikation så det visar sig de inte har nåt hotell bokat. De åker runt och letar och letar och till slut hittar de ett rum. Tyvärr finns det bara en stor dubbelsäng, men nöden har ingen lag och de måste ju sova ifall de ska klara loppet morgonen efter.
Så de säger god natt och somnar. Dagen efter så vaknar två av killarna, den tredje är väldigt svårt få liv i så de går ned för att äta frukost. De två killarna sitter där och snackar:
-"Sovit gott?"
-"Ja, alldeles utmärkt! Hade världen skönaste dröm, det var jag och Cindy Crawford (ok, historien är lite gammal, ersätt med lämplig snygg tjej) och vi träffades och ja... en sak ledde till nästa och vi hade världens skönaste sex!!"
-"Åh, fan jag drömde nåt liknande. Det var jag och Paris Hilton. Vi hade sex i ett hotellrum i flera timmar. Så jag har sovit alldeles utmärkt! Laddad inför loppet!"
-"Samma här!"
Så kommer den tredje killen ned och han ser alldeles förstörd ut. Rödögd och går och masserar sina axlar.
-"Hur är det? har inte du sovit gott?", frågar en av de som sitter och äter frukost.
-"Nej, fan killar nu ska ni få höra. Jag har redan ÅKT Vasaloppet! Alla 9 milen! fy fan... men det är inte det värsta. Bakhalt var det, så jag fick staka och staka och staka... men iaf till slut så kommer jag in på upploppet och JAG LEDER! men det är knappt så jag får verkligen ta i! Stakar som en tok men precis innan mål-linjen när det ser ut som jag kommer vinna så... SLAKNAR STAVARNA!"
1 Guest(s)