May 23, 2001
hehe som ni vet så bor jag i Mora. Kan lova att det är roligare att vara ute och festa under veckan än att åka loppet 🙂
Jag var dock bara ute och festade igår, asmycket folk och massa öl. Sen ligger man lite bakis och ser på Vasaloppet, för ut i skogen och kolla orkade man ju inte
September 24, 2001
Jag åkte Skatevasan förra året :), det va nån som hade byggt en ganksa stabil vägg när det var 2km kvar annars gick det bra :). Både mor o far e uppe å åker nu. Tänkte åka om 2 år eller nästa om jag får. Kan ju krocka med massa skit iom lumpen men vi får se. Skidor är förbannat jobbigt. Slår dom flesta andra sporter i styrka och kondition.
Följde den andra delen av loppet idag och jag måste ju instämma med dem som säger att det nog är rätt jobbigt. 😀
Jag satt dock och funderade på om man kanske skulle delta, starta Nordichardware IF och dra ut ett gäng i spåren.. lite bortfall får man ju dock räkna med så några annonser för att söka nytt folk kanske man skulle förberedda.
Tekniknörd som gillar att träna.
MegaGeekBoy wrote: Om Nordichardware skulle ha ett eget skidlag skulle alla stupa efter 500 meter 😛
Förstår inte vad du pratar om... :bgrin:
Men eftersom jag aldrig åkt skidor överhuvudtaget (om det inte räknas med 50m när jag var runt 7 bast) så är det inte alls omöjligt..
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)