May 11, 2003
Hellspawn79 wrote: En kompis till mig skall cykla, han sa att han skulle bli jävligt glad om han kom under 10 timmar. Han skyllde dock på att han starta långt bak.
Menar du att han startar sent? Jag ser det som en fördel för att det är då de snabba cyklisterna startar.. Folk som startar innan 24.00 på nattan brukar inte oftast satsa på tider under 10 timmar..
Fördelen med att det startar med många snabba cyklister är att man kan få mycket hjälp av andra att hålla ett högt tempo. 🙂
Nackdelen med att starta sent är att man har kortare tid på sig att ta sig i mål innan de stänger.
March 23, 2003
Plexan wrote: [quote=Hellspawn79]En kompis till mig skall cykla, han sa att han skulle bli jävligt glad om han kom under 10 timmar. Han skyllde dock på att han starta långt bak.
Menar du att han startar sent? Jag ser det som en fördel för att det är då de snabba cyklisterna startar.. Folk som startar innan 24.00 på nattan brukar inte oftast satsa på tider under 10 timmar..
Fördelen med att det startar med många snabba cyklister är att man kan få mycket hjälp av andra att hålla ett högt tempo. 🙂
Nackdelen med att starta sent är att man har kortare tid på sig att ta sig i mål innan de stänger.
Vet inte vad han mena, hans första start, så han kanske inte har full koll på läget..=)
2 Guest(s)