January 12, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....42,00.html
Veckans asgarv :)R
July 29, 2003
haha jag skulle hellre våga säga detta e veckans asgarv :
http://www.aftonbladet.se/vss/.....92,00.html
:bgrin:
March 1, 2004
Kizo wrote: Påminner mig om det där X-files avsnittet med killen som vinner varje gång han är med i Lotto.
Fast sedan blir han påkörd av en lastbil, så han har ingen nytta av sina pengar ändå.Nån som har sett det?
Såg nåt avsnitt som nån hittade en lampa med en ande i, då fick han önska sig något. En av önskningarna var att han kunde vara iosynlig när han ville och det slutade med att han också blev påkörd av en lastbil.. eller vanlig personbil kanske det var.
September 16, 2002
festisMER wrote: [quote=Kizo]Påminner mig om det där X-files avsnittet med killen som vinner varje gång han är med i Lotto.
Fast sedan blir han påkörd av en lastbil, så han har ingen nytta av sina pengar ändå.Nån som har sett det?
Såg nåt avsnitt som nån hittade en lampa med en ande i, då fick han önska sig något. En av önskningarna var att han kunde vara iosynlig när han ville och det slutade med att han också blev påkörd av en lastbil.. eller vanlig personbil kanske det var.
Det har jag också sett. Mulder försöker få till den perfekta önskingen, men det går inge bra.
Men det är som sagt, ett annat avsnitt.
August 16, 2002
HuGGe wrote: men han måste ju vara helt kass
"1989 dömdes han till livstids fängelse efter att ha försökt våldta en 60-årig kvinna i en park i Leeds."
Han försöker ju inte ens våldta lammköt utan tar en gammal tant =)
mm, fast varför fick han livstid? tanten borde ha varit smickrad ju... fett läskigt att få livstid för ett våltdtäcktsförsök..
August 20, 2001
keffing wrote: [quote=HuGGe]men han måste ju vara helt kass
"1989 dömdes han till livstids fängelse efter att ha försökt våldta en 60-årig kvinna i en park i Leeds."
mm, fast varför fick han livstid? tanten borde ha varit smickrad ju... fett läskigt att få livstid för ett våltdtäcktsförsök..
Han fick livstid för flera våldtäckter...
December 15, 2002
keffing wrote: [quote=HuGGe]men han måste ju vara helt kass
gammal gubbe: "tja lilla pojk, får jag våldta dig?"
keffing: "åhh vill du verkligen det? *rodnar*"
¨
tror inte direkt man blir smickrad asså
1 Guest(s)